Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.02.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga ', 1.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga ', 2.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga ', 3.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga ', 4.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga ', 5.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga ', 6.
  • Конспект 'Organizāciju motivācija starptautiskā tirgus apgūšanā. Starptautiskā mārketinga ', 7.
Фрагмент работы

Uzsākot uzņēmuma darbību Ķīnas tirgū ir jāņem vērā ka pastāv liela atšķirība starp nozaru, ģeogrāfiskajiem u.c. faktoriem. Tiek apgalvots, ka Ķīnas tirgus ir pilnīgi sasniedzams Rietumu sabiedrībai, bet lai varētu gūt panākumus Ķīnas tirgū un uzņēmums piemērotos šai konkrētajai videi ir nepieciešams starptautiskais mārketings. Ir nepiecienāms veikt pētījumus par produktiem, cenām, vietām un veicināšanu pirms un pēc ienākšanas Ķīnas tirgū. Uzņēmumam piemērojoties Ķīnas tirgiem ir nepiecienāma lielāka pacietība nekā Rietumu tirgos, jo pārdošanas process ir ilgāks un sarežģītāks. Vietējām tirgus prasībām var atbilst tikai pielāgojoties. Ķīnā ir ļoti piesātināts tirgus, tāpēc ļoti ātri var zust interese. Uzsākot darbību Ķīnā ir Rietumu uzņēmumiem ir nepieciešama elastīga mārketinga pieeja lai gūtu panākumus.
Kas saistīts ar starptautisko mārketingu, uzsākot darbību Ķīnas tirgū jāievēro mērķauditorija, tirgus izpēte un cenu politika, preces pielāgošana tirgum, zīmola aizsardzība, intelektuālā īpašuma aizsardzība, zināšanas par Ķīnas vēsturi un kultūru utt.
Starptautiskais mārketings un uzņēmuma darbība ASV tirgū.
Uzņēmumu darbību Amerikas tirgū kontrolē federālās un pašvaldību institūcijas, nosakot noteiktus noteikumus un ierobežojumus attiecībā uz uzņēmumu darbību un rīcību. Tāpat kā citās valstīs, arī Amerikā ir noteikti ierobežojumi reklāmām un citām mārketinga aktivitātēm, piemēram, radio un TV reklāmu aizliegumi tabakas nozarei.
Amerikā mārketinga speciālisti katru dienu saskaras ar dažādām svarīgām ekonomiskām ziņām, kuru rezultātā var tikt mainīti mārketinga plāni, atkarībā no ekonomiskās ietekmes. Tās ir dažādas ziņas kas ietekmē uzņēmumu darbību, par piemēram, patērētāju uzticību, cenu stabilitāti, inflāciju utt.
Uzņēmumiem ir jāpievērš lielu uzmanību konkurentiem un jācīnās ar dažādiem mārketinga līdzekļiem.
Starptautiskais mārketings un uzņēmuma darbība Krievijas tirgū.

Коментарий автора
Atlants