Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.06.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 1.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 2.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 3.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 4.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 5.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 6.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 7.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 8.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 9.
  • Отчёт по практике 'Tirgvedības organizācijas process SIA "Izdevniecība Rīgas Viļņi"', 10.
Фрагмент работы

Secinājumi
Izanalizējot SIA „Izdevniecība Rīgas Viļņi” iekšējo vidi var secināt, ka uzņēmums ir strukturēts divējādi, daļa uzņēmumu ir strukturēta orientējoties uz produktu grupām , savukārt otra uzņēmuma daļa ir strukturēta funkcionāli. Uzņēmumā kopā strādā aptuveni 270 darbinieki, no kuriem puse ir ārštata darbinieki.
Veicot SVID analīzi, top skaidrs, ka nospraustie mērķi ir sasniedzami, tikai jāpalielina mārketinga aktivitātes, lai žurnāls „Pastaiga” uzņēmumam nestu lielāku peļņu. Šis žurnāls ir unikāls ar augsto kvalitāti, ar to, ka informācija un raksti netiek pārpirkti, un, ka tā saturs ir izzinošs, nevis izklaidējošs. Žurnāla mērķtirgus ir sievietes ar vidējiem un augstiem ienākumiem.
Kā produktu virzīšanas pasākums tiek izmantota gada abonentu „Pastaigas” VIP karte, tematiskie numuri un konkursi. Autors secina, ka būtu nepieciešami agresīvāki produktu virzīšanas pasākumi, jo gada abonētāju atlaižu kartes ir lielākajai daļai mediju un, lai piedalītos konkursā, nav pat jāiegādājas žurnāls. Žurnālam ir vairākas unikalitātes, taču tā virzīšanas pasākumos nav nekā unikāla. Autors uzskata, ka šo kraso starpību vajadzētu izlīdzināt, lai sasniegtu uzņēmuma nospraustos mērķus.

Коментарий автора
Atlants