-
Tirgzinības prakse
Уровень:
Университет
Литературный список:
4 единиц
Ссылки:
Не использованы
Содержание
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA DARBĪBAS NOZARES RAKSTUROJUMS | 4 |
1.1. | Uzņēmuma darbības jomas īss raksturojums | 5 |
1.2. | Nozares attīstības tempu raksturojums | 9 |
2. | UZŅĒMUMA TIRGUS NIŠAS RAKSTUROJUMS | 10 |
2.1. | Patērētāji, vajadzības, pieprasījums | 10 |
2.2. | Galvenie konkurenti, to darbība un radītie draudi | 11 |
3. | UZŅĒMUMA TIRGUS MĒRĶI | 12 |
4. | MĀRKETINGA PAMATELEMENTI | 13 |
4.1. | Vēlmes un vajadzības | 13 |
4.2. | Pieprasījums un produkti | 14 |
4.3. | Patērētāja vērtējums | 14 |
4.4. | Maiņa, darījums, tirgus | 15 |
5. | GALVENĀS PROBLĒMAS | 17 |
SECINĀJUMI | 18 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS | 19 |
Фрагмент работы
Es praktizējos tirzinību praksē SIA”***”. Prakstiskās iemaņas ieguvu mēneša laikā, laika posmā no 2006. gada 13. novembra līdz 11. decembrim.
Prakses mērķis un uzdevums ir izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību prakstiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos, kā arī nostiprināt zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākajā studiju un darba procesā.
Analizējot tirgus izpētes procesu, nonācu pie slēdzina, ka Latvijā projektētāju ir ļoti maz, un ir liels pieprasījums pēc tā, firma nespēj apmierināt pieprasījumu pilnībā, jo darba ir ļoti daudz, pat jau gadu uz priekšu pasūtīts pasūtījums.…
Коментарий автора
Prakses atskaite gatavota atbilstoši augstskolas prasībām.
