-
Honda ir tipiska Japāņu prece
Nr. | Название главы | Стр. |
Ivads | 2 | |
1. | Hondas īss apraksts | 3 |
1.1. | Pasaules tirgū | 3 |
1.2. | Apkārtējā vide | 4 |
1.3. | Sportā | 4 |
2. | Mārketinga makro vide | 5 |
2.1. | Sociālekonomiskie, demogrāfiskie faktori | 5 |
2.2. | Kūltūras un izglītības faktori | 6 |
2.3. | Politiskie, tiesiskie faktori | 6 |
2.4. | Tehniskie un tehnoloģiskie faktori | 7 |
3. | Mārketinga makrovide | 8 |
3.1. | Pircēji | 8 |
3.2. | Konkurenti | 8 |
3.3. | Piegādātāji un starpnieki | 11 |
4. | SWOT tabula | 12 |
Nobeigums | 13 | |
Izmantotā literatūra | 14 |
Mācoties auto vadītāju kursos, manī radīja lielu interesi par automašīnām. Iepriekš iepazīstoties ar jaunajām automašīnām izstā’des “Auto – 99” vai “Auto – 98” mani piesaistīja ārējais automašīnu krāšņums, bet nepievērsu uzmanību drošumam, komfortam un cenām. Tagad apgūstot Automašīnas vadīšanas iemaņas, braucot ar dažādu firmu un modeļu automašīnām lika man aizdomāties konkrētāk. Konkrēti man iepatikās braukt ar Hondu Civic, neliela, ērta sievišķa automašīna. Tapēc kursa darbā es izvēlējos šo tematu par automašīnu un konkrēti – Hondu, jo radās tieša ieintresētība tuvāk iepazītie ar šo firmu un tās darbību Latvijā.
Tapēc es par mērķi izvēlējos pēdējo trīs gadu automobīļu izlaiduma modeļu, saistībā ar Latvijas tirgu.…
Mazliet par Hondu no mārketinga viedokļa.
