-
Sociālo reklāmu ietekme uz jauniešiem
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 4 | |
| 1. | Kas ir reklāma | 5 |
| 2. | Kas ir sociālā reklāma | 6 |
| 3. | Sociālais mārketings | 8 |
| 4. | Sociālo normu ietekme uz reklāmas adresātu | 9 |
| 5. | Populārākās sociālās reklāmas Latvijā | 11 |
| 5.1. | Būt tēvam– tā ir māksla! | 11 |
| 5.2. | Dzīvības josta | 12 |
| 5.3. | Nepārvērtē savas spējas dzelzceļa tuvumā | 12 |
| 5.4. | Dusmīgs, toties dzīvs! | 13 |
| 5.5. | Nemēslo mežā! Par cūku pārvērtīsies! | 13 |
| 5.6. | Pārtrauc klusēšanu! | 14 |
| 5.7. | Redzi- Paredzi! | 14 |
| 6. | Sociālo reklāmu ietekme uz jauniešiem | 15 |
| Secinājumi | 18 | |
| Priekšlikumi | 19 | |
| Pašvērtējums | 20 | |
| Izmantotā literatūra un informācijas avoti | 21 | |
| Pielikums | 22 |
Secinājumi
1. Sociālās reklāmas uzdevums ir motivēt mērķauditoriju rīkoties sociāli atbildīgi, sekmēt pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā, pievērst cilvēku uzmanību kādai sabiedrībā aktuālai problēmai.
2. Sociālajām kampaņām jābūt ilgstošām, jo īslaicīgām var nebūt vēlamais rezultāts vai tāds vispār var izpalikt.
3. Reklāma var ietekmēt cilvēku tādā veidā, ka šī ietekme paliek ietekmētājam neapzināta.
4. Vispopulārākās no sociālajām reklāmām ir Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālās kampaņas.
5. Iedarbīgākās sociālās reklāmas ir Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) sociālās kampaņas.
6. Liela nepieciešamība ir izveidot sociālās reklāmas par pirmsskolas vecuma bērnu atkarību no IT tehnoloģijas.…
Zinātniski pētnieciskais darbs
PDF formāts.






















