-
Projekta priekšlikuma izstrādes vadlīnijas "Lietussargs ar gaismekļiem"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Projekta definēšana | 2 |
1.1. | Problēmas definēšana | 2 |
1.2. | Esošās situācijas apraksts | 3 |
1.3. | Iespējamās ar ideju saistītās alternatīvas | 4 |
2. | Tirgus iespēju izpēte | 5 |
2.1. | Konkurences pētījums | 5 |
2.2. | Mērķa auditorijas izpēte | 5 |
2.3. | Potenciālais produkts | 6 |
2.4. | Atrašanās vietas stratēģiskā nozīme | 6 |
2.5. | Produkta pārdošanas cenu politika | 7 |
2.6. | Atpazīstamības veidošanas stratēģija | 7 |
2.7. | Noslogojuma prognozēšana | 8 |
Gada laikā Latvijā norisinās daudz dažādu pasākumu, kuros mēs figurētu un reklamētu savu produktu. Mēs pašas to lietojot būsim kā reklāmas vēstneši. Īpaši tumšajos mēnešos, kad ar šāda lietussarga palīdzību pievērsīsim sev uzmanību.
Atpazīšanas atslēgas vārdi: mēs, tirdziņi, mājaslapa.
2.7. Noslogojuma prognozēšana
Piedāvājuma daudzums būs atkarīgs no dažādiem faktoriem, piemēram, pasākumi, tirdziņi, kuri tiks apmeklēti, mājaslapas piedāvājuma klāsts. Ja produkta līnijas būs vairākas, tad piedāvājums arī būs lielāks.
Sākotnēji produkts tirgū tiktu ieviests kā ekskluzīvs un to nevarētu iegādāties lielas masas, jo no sākuma jāizmēģina, cik liels būs reālais pieprasījums. Ja noteiktā periodā mēs konstatējam, ka produkts iet uz priekšu un cilvēki ir gatavi to pirkt, tad mēs ražosim vairāk.
Protams, mums aktuālākais variants ir mēģināt pārdod šo ideju vai piesaistīt jau esošam projektam, jo tas atvieglotu kapitāla problēmas.
…
Autores izvēlējās radīt inovatīvu un oriģinālu ideju, balstītu uz esošu produktu, tomēr ar ārkārtīgu atšķirību. Par idejas pamatu izvēlēts parasts lietussargs, kurš pārvērsts “Lietussargā ar gaismekļiem”. (Sk. 1.1. Att.) Idejas pamatojums ir saistīts ar to, ka lietussargs ir elementārs produkts, kura iespējamās alternatīvas nav Latvijā plašāk apskatītas, lai izveidotu, ko unikālāku. Autoru izstrādātā lietussarga ideja sniedz jaunu elpu tik ierastajam lietussargam. Projekta gaitā autores mainīja lietussarga koncepciju, nonākot pie efektīvākā un saistošākā varianta. Sākotnēji lietussargs tika veidots kā atstarojošs elements tumšam, drēgnam laikam, risinot drošības problēmu. Projekta ietvaros, konsultējoties ar dažādiem cilvēkiem, uzklausot viņu viedokļus, izstrādājot aptaujas anketu nonācām pie secinājuma, ka produkts būs saistošāks un pieprasītāks, ja ideju bāzēs uz klientu emocijām, jo 21. gadsimtā cilvēki meklē kaut ko, kas radītu sajūtas, identitāti.
