Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.11.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 1.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 2.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 3.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 4.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 5.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 6.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 7.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 8.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 9.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 10.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 11.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 12.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 13.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 14.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 15.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 16.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 17.
  • Презентация 'Mārketinga komunikāciju plāns A/S „Rīgas Piensaimnieks” biezpiena sieriņiem „Kār', 18.
Фрагмент работы

Uzņēmuma mārketinga mērķis
Pusgada laikā saglabāt esošo līdera pozīciju piena produktu tirgū (t.i. 85% sieriņu tirgū).
Mārketinga komunikācijas mērķi
Veikt mārketinga komunikāciju aktivitātes, lai saglabātu esošo līdera pozīciju piena produktu tirgū.
Atgādināt pircējiem par esošo „Kārums” sortimentu.
Korporatīva identitāte
Logotips un preču zīme ir viegli atpazīstami un atmiņā paliekoši.
Mājas lapas informācijas atjaunošana.
Vizītkaršu mainīšana.…

Коментарий автора
Atlants