Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.06.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 1.
  • Презентация 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 2.
  • Презентация 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 3.
  • Презентация 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 4.
  • Презентация 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 5.
  • Презентация 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 6.
  • Презентация 'Pētījuma „Apkalpošana veikalos” atskaites prezentācija', 7.
Фрагмент работы

Mērķis:

ir aprakstīt, novērtēt un veikt secinājumus par Latvijas apkalpošanas līmeni.

Uzdevumi:
Izanalizēt 3 pirkšanas situācijas;
Novērtēt personāla apkalpošanas kvalitāti.
Novērtēt personāla kompetenci;
Novērtēt ieinteresību padošanas vai pakalpojumu sniegšanas procesā.
Noteikt pārdevēja temperamenta tipu.

Atlants