Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.04.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide. Produktu pozīciju veid', 1.
  • Конспект 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide. Produktu pozīciju veid', 2.
  • Конспект 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide. Produktu pozīciju veid', 3.
  • Конспект 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide. Produktu pozīciju veid', 4.
  • Конспект 'Preču virzīšanai aktuālo produktu marku pozīciju izveide. Produktu pozīciju veid', 5.
Фрагмент работы

Pozīcija trigū ir stabils produkta īpašību, labumu un uzņēmuma tēls pircēja uztverē, salīdzinoši ar konkurentu piedāvājumu.
Produkta pozīciju nostiprināšana-tādu mārketinga pasākumu īstenošana, kuri noved pircēju pie stabilām domām par produkta neatšaubāmām priekšrocībām konkrētajā tirgū.
Pastāv vismaz 5 pozīcija,kas jānostiprina ar mārketinga pāsakumiem:
1.produkta specifisko īpašību, īpatnību pozīcija;
2.pircēju īpašo vajadzību apmierināšanas, īpašu patēriņa problēmu risināšanas pozīcijas;
3.pozīcija attiecībā uz patērētāju kategorijām;
4.pozīcija pret konkurentiem;
5.produkta klases pozīcija.
Stratēģija produkta pozīcijas nostiprināšanai tirgū.
Produkta tirgus pozīcijas nostiprināšanas stratēģija iekļauj:
produkta iespējamo konkurētspējīgo priekšrocību noteikšanu;
produkta konkurētspējīgo priekšrocību īstenošanu.
Konkurētspējīgās priekšrocības tirgū var būt saistītas ar mārketinga darbību dažādību:
produkta diferencēšana (dažādas īpašības, īpatnības, dizains, sortiments u.c.).…

Коментарий автора
Atlants