Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.09.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Eksporta cenu noteikšanas stratēģij', 1.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Eksporta cenu noteikšanas stratēģij', 2.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Eksporta cenu noteikšanas stratēģij', 3.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Eksporta cenu noteikšanas stratēģij', 4.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Eksporta cenu noteikšanas stratēģij', 5.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Eksporta cenu noteikšanas stratēģij', 6.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija. Eksporta cenu noteikšanas stratēģij', 7.
Фрагмент работы

5. Izstrādāt tirgū iekļūšanas opcijas – galvenie soļi šajā posmā ir izstrādāt biznesa plānu, investīciju piesaistes modeli un īstenošanas darba plānu, ieskaitot īpašnieku, termiņu, uzdevumu un galvenos atskaites punktus, lai varētu iekļūt tirgū.
Lai palīdzētu uzņēmumiem iekļūt jaunā tirgū pastāv dažādas iespējas kā to vispirms izzināt:
1) Ir pieejamas dažādas konsultatīvas firmas, kas par attiecīgu samaksu aplūko, analizē un palīdz uzņēmumam iekļūt izvēlētajā tirgū.
2) Pastāv dažādas citas metodes, ar kuru palīdzību var noteikt izvēlēto tirgu priekšrocības un trūkumus, labāk izprast tirgus segmentāciju un konkurentus, uzlabot uzņēmuma darbības stratēģijas, piemēram, Boston Consulting Group matrica (vienkārša diagramma, kas palīdz lielajām korporācijām izlemt kā sadalīt naudu starp to struktūrvienibām), SWOT analīze (ar šo analīzi uzskaita iekšējo un ārējo faktoru sniegtās priekšrocības un problēmas: stiprās puses, vājās puses, iespējas, draudus), Portera „5 spēku” modelis (šis modelis ietver 5 būtiskus konkurētspējas spēkus: konkurentu ienākšanu, aizvietotāju draudus, pircēju kaulēšanās varu, piegādātāju kaulēšanās varu, cīņu esošo spēlētāju vidū).
Svarīgi ir ņemt vērā, ka jaunu tirgu izpēte un izvēles process prasa dažādu resursu ieguldīšanu, taču tā ir nepieciešama, lai nodrošinātu izvēlētajam biznesam zināmas prognozes, izvēloties iekļūt jaunā tirgū.

Коментарий автора
Atlants