Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.02.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 8 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 1.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 2.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 3.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 4.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 5.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 6.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 7.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 8.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 9.
  • Реферат 'Iekšējās un ārējās komunikācijas analīze SIA "Rimi Latvia"', 10.
Фрагмент работы

5.Priekšlikumi uzņēmuma iekšējās un ārējās komunikācijas pilveidei
• Lai veicinātu klientu lojalitāti, nepieciešams uzturēt augstu personiskās apkalpošanas kvalitāti, veidot uz pierādījumiem balstītu komunikāciju.
• Lai būtu iespējams izmantot uzľēmuma un pircēja komunikācijas sniegtās priekšrocības, uzľēmuma darbības ietvaros svarīgi izmantot arī tādas mārketinga komunikācijas, kuras iekļauj sevī iespēju veidot dialoga komunikāciju ar pircēju un ātri pielāgot komunikācijas saturu pircēja vajadzībām.
• Izveidot informācijas platformu pircēju un darbinieku atgriezeniskās saites analīzei, kura nodrošinātu iespēju gūt precīzāku izpratni par klientiem aktuāliem uzlabojumiem.
• Lai veicinātu klientu lojalitāti un nodrošinātu informācijas plūsmu no klientiem, nepieciešams nodrošināt augstu personiskās apkalpošanas kvalitāti un kā vienu no tās īstenošanas mērķiem izvirzīt atgriezeniskās saites iegūšanu no pircējiem un tās nodošanu vadībai.

Коментарий автора
Atlants