-
Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē
Реферат30 Реклама, маркетинг, Социология, Коммуникации, транспорт, связь
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 1 | |
1. | Tehnoloģiju loma cilvēka dzīvē | 2 |
1.1. | Mobilo ierīču kaitīgums | 2 |
1.2. | Mobilo ierīču funkcijas | 4 |
1.3. | Mobilo telefonu izmantošana vadot auto | 5 |
2. | Efektīva reklāma | 6 |
2.1. | Reklāmas uztvere-tēli | 9 |
2.2. | CSDD reklāmas kampaņa | 9 |
3. | Metodoloģiskā daļa | 11 |
3.1. | Aptauja | 11 |
3.2. | Intervija | 15 |
4. | Empīriskā daļa | 16 |
4.1. | Reklāmas vizuālais tēls | 16 |
4.2. | GIF attēli | 17 |
4.3. | Reklāmas attēli | 24 |
4.4. | Reklāmas video | 25 |
4.5. | Auditorijas viedoklis par reklāmas kampaņu “Skaties ceļam acīs!” | 25 |
4.6. | Intervija ar CSDD pārstāvi | 33 |
Secinājumi | 35 | |
Pielikums | 36 |
SECINĀJUMI
1. Auto vadīšana reizē izmantojot telefonu ir populāra parādība, kas ir ļoti bīstama visiem tuvumā esošajiem un ne vienmēr ieekonomē laiku un ir tā vērta.
2. Šādu reklāmas kampaņa auditorijas domām ir nepieciešams turpināt.
3. Lielākā daļa auto vadītāju izmanto mobilo ierīci reizē vadot auto, kā viens galvenajiem izmantošanas iemesliem ir nepieciešamība sazināties ar citiem cilvēkiem.
4. Lielākām daļa autovadītāju bija redzējuši reklāmas kampaņu un uzskata, ka tā savu efektivitāti panāks ar laiku.
5. Šī reklāmas kampaņa tiks turpināta, jo tā ieņem lielu lomu tās veidotāju domām un ir guvusi pozitīvas atsauksmes.
6. Visvairāk uzmanību piesaistīja video materiāls. Iespējams tāpēc ,ka tas bija orģināls gan idejas ziņā, gan tēlu.
7. Darba autores uzmanību piesaistīja GIF animācijas, to interesanto ideju dēļ, kā arī video materiāls, kas varēja būt saistošs dažādām vecumu grupām.
8. Lai novērstu šādus braukšanas paradumus ir jāturpina šī akcija un jāvērš policistus biežāk kontrolēt auto vadītājus un piemērot pēc likuma noteiktos sodus.
9. Reklāmas materiāli bija izstrādāti ļoti veiksmīgi izmantojot vizuālos izteiksmes līdzekļus. Izcēlās ar kārtīgi pārdomātu saturu un labi sabalansētu humora devu, kas veiksmīgi piesaistīja cilvēku uzmanību.
10. Reklāmas dizaini bija veidoti ar kopīgu ideju , bez pārāk daudz detaļām un vienotā stilā.
…
Kursa darba tēma: Kampaņa "Skaties ceļam acīs!" auditorijas uztverē. Darba mērķis ir izpētīt vai CSDD reklāmas kampaņu un vai tā ir sasniegusi savu mērķi , un ko par to domā auditorijas pārstāvji. Uzdevumi: Aplūkot pieejamo literatūru, izpētīt reklāmas kampaņas materiālus, aptaujāt auditorijas pārstāvjus, intervēt CSDD pārstāvi. Pētnieciskajā daļā kursa darba autore izmantoja Kvantitatīvās metodes. Darba autore nepiedalījās un neietekmēja reklāmas kampaņas auditorijas viedokli. Autore aplūkoja CSDD kampaņas sniegto informāciju un veica auto vadītāju aptauju par viņu paradumiem izmantot telefonu braucot pie stūres. Ar semiotikas analīzes palīdzību autore spēja smalkāk izpētīt CSDD kampaņā izmantotos simbolus un zīmes ,kas iespējams piesaista auto vadītājus un liek viņiem mainīt savus braukšanas paradumus. Atslēgvārdi: CSDD, respondenti, multitaskings, autovadītāji, reklāma.
