Оценка:
Опубликованно: 16.10.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 22 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 1.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 2.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 3.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 4.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 5.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 6.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 7.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 8.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 9.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 10.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 11.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 12.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 13.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 14.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 15.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 16.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 17.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 18.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 19.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 20.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 21.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 22.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 23.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 24.
  • Реферат 'Ēdienu piegādes serviss kā nozīmīgs uzņēmuma “Pica LuLū”  mārketinga pasākumu ko', 25.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSA TEORĒTISKIE ASPEKTI    5
1.1.  Mārketinga pasākumu kompleksa jēdziens un elementi    6
1.2.  Piegādes servisa loma mārketinga pasākumu kompleksā    11
2.  UZŅĒMUMA “PICA LULŪ” ĒDIENU PIEGĀDES SERVISA NOVĒRTĒJUMS    13
2.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums    13
2.2.  Uzņēmuma ēdienu piegādes servisa analīze    13
3.  UZŅĒMUMA “PICA LULŪ” PIEGĀDES SERVISA PILNVEIDOŠANAS IESPĒJAS    16
3.1  Patērētāju apmierinātības līmenis ar uzņēmuma piegādes servisu    16
  PRIEKŠLIKUMI    22
  SECINĀJUMI    23
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    24
Фрагмент работы

Temata aktualitāte – Šodien ēdienu piegāde uz mājām ir pazīstama jebkuram patērētājam
un to ir iespējams izmantot gandrīz jebkurā ēdināšanas iestādē. Sākot ar 2020. gada pavasari Covid
19 ietekmē ēdināšanas iestādēm un nepārtikas produktu tirdzniecības uzņēmumiem tika liegta iespēja
pilnvērtīgi sniegt pakalpojumus klātienē, kas veicināja uzņēmumus meklēt citus alternatīvus noieta
kanālus. Pie valstī noteiktajiem ierobežojumiem daļai uzņēmumu “Wolt” un “Bolt Food” platformas
kļuva par neaizvietojamu preču izplatīšanas kanālu, ja vien paši uzņēmumi nepiedāvāja savus
individuālos piegādes pakalpojumus.1 Ja uzņēmums pirms Covid-19 pandēmijas neizmantoja ēdiena
piegādi kā izplatīšanas kanālu, tad šodien to pielieto liela daļa ēdināšanas iestādes un restorāni, lai
paplašinātu savu patērētāju loku.
E-komercijas straujais pieaugums pēdējos gados ir parādījis to, ka kopumā sabiedrība ir
gatava iepirkšanās digitalizācijai. Baltijā e-komercijas apjoms 2021. gadā pieauga par 23%, un
tuvākajos gados visdrīzāk saglabās straujo pieauguma tempu. Turklāt SEB dati rāda, ka 2021. gadā
Latvijas iedzīvotāji e-veikalos preces iegādājās 2.78 reizes vairāk nekā pirms-Covid laikā un ir
saskatāms potenciāls tieši pārtikas tirdzniecības izaugsmei internetā.2 …

Коментарий редакции
Atlants