-
Mārketinga risinājumu analīze uzņēmumā "Zaļā josta"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga būtība un nozīme uzņēmējdarbībā | 5 |
2. | Uzņēmuma Zaļā josta darbības vispārējs raksturojums | 15 |
3. | Uzņēmuma Zaļā josta mārketinga risinājumu izpēte un analīze | 19 |
Secinājumi | 28 | |
Priekšlikumi | 29 | |
Bibliografisko noražu saraksts | 30 | |
Pielikumi | 31 |
Pasaules pieredze liecina, ka straujais zinātnes un tehnikas progress apvienojumā ar pasaules ekonomikas attīstību un globalizācijas procesiem ir ievērojami mainījis uzņēmuma veiksmīgas darbības priekšnosacījumus, padarot tā iekšējo un ārējo vidi arvien komplicētāku, kā arī arvien vairāk piespiežot uzņēmumus meklēt un investēt arvien jaunās marketinga aktivitātēs.
Līdzsvars starp uzņēmuma iekšējo un ārējo vidi tiek panākts, veicot plānošanas procesus gan ilgtermiņā, gan īstermiņā. Tieši plānošanas process sniedz uzņēmumam zināmu stabilitāti un pārliecību par nākotni, jo paredz nākotnes procesu prognozēšanu un vēlamo rezultātu sasniegšanas veidu. Uzņēmējdarbības veiksmīgas funkcionēšanas viens no svarīgākajiem nosacījums ir uzņēmuma spēja pielāgoties iekšējiem un ārējiem apstākļiem, kas to ietekmē. Atzīstot ārējās vides būtisko ietekmi uz ikvienu uzņēmumu, kas darbojas tirgus ekonomikas apstākļos, jau 20. gadsimta piecdesmitajos gados vadības teorijā radās jauns virziens – sistēmpieeja, kas noteica, ka uzņēmums ir atklāta sistēma, kas sastāv no savstarpēji saistītiem iekšējās vides elementiem, kuri savā starpā mijiedarbojas, nepārtraukti pielāgojoties ārējās vides izmaiņām.…
