Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 1.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 2.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 3.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 4.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 5.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 6.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 7.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 8.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 9.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 10.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 11.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 12.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 13.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 14.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 15.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 16.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 17.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 18.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 19.
  • Реферат 'Darbinieku motivācija, uzņēmējdarbības psiholoģija', 20.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    3
1.  IEMESLI DARBINIEKU MOTIVĀCIJAI    4
2.  METODES DARBINIEKU MOTIVĀCIJAI    8
2.1.  Motivācija darbiniekam Latvijā    10
2.2.  Pamatprincipi darbinieka motivācijai Latvijā    10
  SECINĀJUMI    19
  LITERATŪRAS SARAKSTS    20
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Viens no primāriem iemesliem kālab darbinieki meklē jaunas darba vietas ir neadekvātais atalgojums, par kura lieluma novērtējumu darbinieks izprot jau pēc paris mēnešiem nostrādājot attiecīgajā darba vietā. Jo bieži ir tāda situācija, ka darbinieki raujas „melnās miesās” ar saviem darbiem un tur pat blakus kabinetā sēž kāds cits darbinieks, kas darba to pašu darbu vai pat mazāk un saņem daudz reiz lielāku atalgojumu nekā viņš.
2. Darbinieki bieži jūtas nenovērtēti, jo viņi netiek uzslavēti par paveikto. Ir bijis kāds nozīmīgs projekts, kurā viņš ir piedalījies, aktīvi ņēmis dalību tajā un no viņa bija atkarīgs pozitīvs iznākums. Pēc šī projekta beigām tas ir bijis veiksmīgs, bet darbinieks netika ne paslavēts, vai kādā citā veidā izteikts gandarījums par viņa paveikto darbu.
3. Darba devējiem ir jāiemācās vēl viena svarīga lieta. Ja uzņēmums ir strādājis ar peļņu un ir bijis ļoti veiksmīgs gads uzņēmējdarbībai, kura rezultātā uzņēmums ir iekarojis jaunus tirgus un attīstījies, pie tā ir arī piedalījušies viņa darbinieki un pie peļņas sadales nevajag aizmirst viņus. Ja arī tiek nolemts naudu ieguldīt uzņēmumā, tad par to vajag informēt darbiniekus, lai viņi nejustos nenovērtēti , bet zinātu kāds ir bijis viņu darba rezultāts un kā tas tika izlietot, lai tos motivētu tālāka veiksmīga darbība un aktīvai iesaistīšanai uzņēmuma dzīvē.
4. Darbinieku motivācija, to kvalifikācija ir viens no faktoriem, kas uzņēmumam palīdz nodrošināt ražoto preču un sniegto pakalpojumu kvalitāti. To piesaistē un motivācijā, viņaprāt, svarīgākais ir darba samaksas līmenis, darba apstākļi un citi papildu labumi.
5. Strādāt pie kolektīva saliedēšanas, jo tikai draudzīgā kolektīvā strādājot, darbinieki nāks uz darbu ar prieku. Rūpīgi sekot, vai kolektīvā nav negatīvais līderis - cilvēks, kurš ir autoritāte kolēģu acīs, un kurš ir negatīvi noskaņots. Nekādā gadījumā neatlaist viņu no darba, bet censties to noskaņot pret sevi pozitīvi.

Коментарий автора
Atlants