Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.10.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 15 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 1.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 2.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 3.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 4.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 5.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 6.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 7.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 8.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 9.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 10.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 11.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 12.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 13.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 14.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 15.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 16.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 17.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 18.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 19.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 20.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 21.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 22.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 23.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 24.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 25.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 26.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 27.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 28.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 29.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 30.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 31.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 32.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 33.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 34.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 35.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 36.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 37.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 38.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 39.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 40.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 41.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 42.
  • Реферат 'Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā', 43.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads   
1.  Mazumtirdzniecības uzņēmuma vadība   
1.1.  Uzņēmuma cenu politikas ietekme uz tirdzniecības apjomu un pieprasījumu   
1.2.  Uzņēmuma preču, sortimenta politika   
1.3.  Servisa politika uzņēmumā   
1.4.  Veikala izvietojuma politika   
2.  Tirgzinības komunikācijas process mazumtirdzniecības uzņēmumā   
2.1.  Reklāma   
2.2.  Sabiedriskās attiecības   
2.3.  Pārdošanas veicināšana   
2.4.  Tiešā pārdošana   
2.4.1.  Neverbālās komunikācijas nozīme pārdošanā   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Фрагмент работы

Tēmas "Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā" izpēte attiecas uz jautājumu kompleksu par mazumtirdzniecības uzņēmuma darba principiem, mērķiem, stratēģiju, tā darba efektivitātes paaugstināšanu. Līdz ar to tā ir aktuāla ne tikai tieši šajā sfērā iesaistītajiem - uzņēmējiem, uzņēmumu vadītājiem, pārdevējiem, bet arī topošajiem uzņēmējiem, studentiem, kā arī citiem interesentiem, jo profesionāls mārketings nodrošina panākumus.
Informāciju par patērētāju tirgus īpatnībām, mehānismiem, likumsakarībām sniedz ievērojams daudzums avotu. Kopš 50.gadiem, kad radās pirmie mārketinga jeb latviskoti - tirgzinības pētījumi līdz mūsdienām ir veikti daudzi atklājumi šajā jomā, tomēr, kā to pierāda prakse, pilnība nebūt nav sasniegta.…

Коментарий автора
Atlants