Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 1.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 2.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 3.
  • Конспект 'Eksporta mārketinga plānošana un stratēģija', 4.
Фрагмент работы

Eksporta cenu noteikšanas cikli. Eksporta cenas noteikšana iekļauj visus izdevumus, kas ir saistītas ar produkta izgatavošanu un realizēšanu un vidējo peļņu. Cikli:
Mērķtirgus analīze;
Tirgus kombināciju saturs;
Cenu veidošanās politikas izvēle;
Cenu veidošanas stratēģijas noteikšana;
Konkrēta cena1

Eksporta cenas ietekmējošie faktori.
Attālums no tirgiem;
Valūtas kurss;
Valdības politika (muita)- katrai valstij var būt specifiski likumi vai noteikumi, kas ierobežo sadales kanālus. Ir dažādi aizliegumi saistībā ar alkoholiskajiem dzērieniem, citās valstīs, piemēram, aizliegta dzīvokļu tirdzniecība.…

Коментарий автора
Коментарий редакции
Atlants