Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.02.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Problēmsituācija, tās apskats un risinājums', 1.
  • Реферат 'Problēmsituācija, tās apskats un risinājums', 2.
  • Реферат 'Problēmsituācija, tās apskats un risinājums', 3.
  • Реферат 'Problēmsituācija, tās apskats un risinājums', 4.
  • Реферат 'Problēmsituācija, tās apskats un risinājums', 5.
  • Реферат 'Problēmsituācija, tās apskats un risinājums', 6.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Informācija par situācijas vēsturi    3
2.  Situācijas apraksts    .3
2.  Situācijas analīze    4
3.  Situācijas risinājums    6
4.  Izmantoto avotu saraksts    7
Фрагмент работы

Ievads.

Ieskaites darbam situācijas analīzei izvēlējos notikumus no savu kolēģu dzīves. Lai arī šobrīd nestrādāju, jo esmu bērna kopšanas atvaļinājumā, situācija netieši attiecas arī uz mani. Tā mani darīja uzmanīgu, izrausīja emocijas un pārdomas. Visu laiku kontaktējos ar saviem kolēģiem un sekoju līdzi notikumiem un pārrunāju iespējamās pārmaiņas, kolēģu un savas gaidas un iespējamās vilšanās. Mana priekšrocība notikumu gaitā bija tā, ka informāciju par notikumiem guvu no dažādiem skatu punktiem, kā arī varēju raudzīties uz situāciju it kā no malas. Situācija risinājās liela uzņēmuma filiālē, kurā strādā 5 cilvēki - direktors un četri padotie.

Informācija par kolektīvu un vēsture.
Aprakstīšu notikumu vēsturi. Sākotnēji filiālē strādāja trīs cilvēki - direktors, kasiere un es kā klientu projektu vadītāja. Jāmin, ka ekonomiskā izglītība bija direktoram, man augstākā pedagoģiskā un kasierei vidējā. Darba vieta daudz laika veltīja darbinieku izglītošanai. Pieaugot darba apjomam, filiālē bija nepieciešams ceturtais darbinieks. Kasiere bija apguvusi daudz papildus iemaņas un viņai piedāvāja kvalificēties jaunajā amatā. Viņa no šī darba attiecās, jo nebija gatava uzņemties tik lielu atbildību. Darbā pieņāma sievieti ar augstāko pedagoģisko izglītību, kurai nebija pieredzes finanšu jomā, bet vēlme mācīties un apgūt jauno. Kolektīvs bija saticīgs. Direktors izteikts līderis- kompetents, saticīgs, asprātīgs cilvēks. Mans uzdevums, bez tiešo pienākumu pildīšanas, bija apmācīt darbiniekus, tādēļ jaunumus, dienas informāciju, izziņas materiālus apspriedām kopīgi. Manuprāt, tā varēja ātrāk iegūt vēlamo rezutātu. Jaunā darbiniece izrādījās apķērīga, pedantiska un kārtīga. Pēc dažiem mēnešie uzzināju, ka gaidu bērnu un būs uz laiku no darba jāaiziet. Atkal aktuālizējās jautājums par jauna darbinieka pieņemšanu un pienākumu sadali. Šoreiz kasiere piekrita veikt klientu apkalpošanas speciālistes pienākumus un kasieres pienākumu pildīšanai pieņēma jaunu darbinieci .

Коментарий автора
Atlants