-
Bauskas Kultūras centra mārketinga aktivitātes
Nr. | Название главы | Стр. |
Anotācija | 3 | |
Ievads | 4 | |
1. | Mārketinga būtība un nozīme Bauskas kultūras centrā | 5 |
1.1. | Mārketinga elementi | 5 |
1.2. | Tirgus dalībnieki | 8 |
1.3. | Mārketinga stratēģijas | 12 |
2. | Bauskas Kultūras centra mārketinga aktivitātes | 15 |
2.1. | Bauskas Kultūras centra darbības raksturojums | 15 |
2.2. | Bauskas Kultūras centra mārketinga stratēģijas noteikšana | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 27 | |
Pielikums | 28 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Pamatojoties uz sasniegtajiem rezultātiem studiju darba rakstīšanas gaitā, autore ir sastādījusi šādus secinājumus:
1. BKC mārketinga kompleksa elementi ir produkts (jeb kultūras pasākums), cena, vieta (jeb kultūras pasākumu realizācijas kanāli) un veicināšana. BKC pielieto mārketingu, lai identificētu tirgus dalībniekus, pētītu patērētāju vēlmes un vajadzības, kā arī veidus kā nodrošināt tiem ieguvumu.
2. Galvenie tirgus dalībnieki Latvijas kultūras nozarē ir BKC konkurenti, piegādātāji, starpnieki un patērētāji. BKC darbojās pilnīgas konkurences ietvaros un konkurē ar citiem Kultūras centriem gan Bauskas novadā, gan arī visā Latvijā.
3. BKC ir vislielākā Bauskas novada kultūras iestāde. Savukārt 2014. gadā BKC norišu skaits sarucis līdz 272 (-48.9%) sakarā ar iedievotāju maksātspējas samazinājumu Bauskas novadā. Līdz ar to, BKC ir jālemj, kādu mārketinga stratēģiju izvēlēties turpmāk.
4. Patērētāju apmierinātības noteikšanai ar BKC sniegtajiem kultūras pasākumiem tika organizēta klientu aptauja, kurā piedalījās 670 respondenti. Lielākais respondentu īpatsvars ir apmierināts ar BKC sniegtajiem pakalpojumiem. Tomēr, nelielu respondentu daļu neapmierina BKC cenas, kultūras pasākumu kvalitāte un sortiments.
5. Mārketinga 4P modeļa analīzes rezultāti liecina, ka BKC pastāv problēmas cenas un kultūras pasākumu veicināšanas aspektos. Lai novērstu iekšējās vājās puses, būtu lietderīgi turpmāk izmantot nediferencēto mārketinga stratēģiju tirgus daļas palielināšanai un jaunas mērķauditorijas piesaistei.
…
Pētījuma mērķis – veikt BKC mārketinga attīstības iespēju analīzi, lai sastādītu secinājumus un izstrādātu priekšlikumus Kultūras centra mārketinga aktivitāšu pilnveidošanai Bauskas novadā. Pētījuma mērķa sasniegšanai ir izvirzīti sekojošie uzdevumi: 1. izpētīt mārketinga būtību un nozīmi BKC, t.sk. noteikt mārketinga elementus, tirgus dalībniekus un mārketinga attīstības stratēģijas; 2. veikt BKC mārketinga aktivitāšu analīzi, t.sk. izpētīt BKC darbības specifiku Bauskas novadā un noteikt uzņēmuma turpmāko mārketinga attīstības stratēģiju; 3. sastādīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus BKC mārketinga darbības pilnveidošanai. Studiju darba pamatdaļa tiek sadalīta dīvas daļās. Pirmajā daļā tiek izpētīta mārketinga būtība un loma BKC darbībā. Otrajā nodaļā tiek veikta BKC mārketinga aktivitāšu analīze, lai noteiktu Kultūras centra turpmāko mārketinga attīstības stratēģiju Bauskas novadā. Studiju darba nobeigumā ir apkopoti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi BKC mārketinga darbības pilnveidošanai krīzes apstākļos. Studiju darba apjoms ir 27 lappuses (neieskaitot pielikumu un galvojumu). Tajā ietverti 9 attēli, 6 tabulas un 11 literatūras avoti. Studiju darbam tiek pievienots 1 pielikums.
