Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.12.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 1.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 2.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 3.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 4.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 5.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 6.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 7.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 8.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 9.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 10.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 11.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 12.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 13.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 14.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 15.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 16.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 17.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 18.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 19.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 20.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 21.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 22.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 23.
  • Бизнес план 'Datortehnikas izplatīšanas uzņēmuma biznesa plāns', 24.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    4
2.  Tirgus analīze    5
3.  Iespējamās mārketinga stratēģijas    6
3.1.  Produkta dzīves cikls    6
3.2.  SVID analīze    7
3.3.  Mārketinga stratēģija    7
4.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    8
4.1.  Materiālais potenciāls    8
4.2.  Uzņēmuma vadība    8
5.  Mārketinga pasākumu komplekss    9
6.  Risku vadīšana    10
7.  Finanšu informācija    11
Фрагмент работы

5. MĀRKETINGA PASĀKUMU KOMPLEKSS
5.1. Produktu raksturojums
„Steelseries” produkti: austiņas (headsets), datorpeles, klaviatūras un peles paliktņi no viena no visprestižākajiem datorpreču ražotājiem „Steelseries”. „Steelseries” ir plaši pazīstams ar savu ergonomiskumu, augsto sistēmas kvalitāti un precizitāti, pievilcīgo vizuālo izskatu un pielāgotību aktīvai un intensīvai preču izmantošanai.
„Razer” produkti: „Naga” sērijas datorpeles un „Anasi” sērijas klaviatūras ir, iespējams, zināmākās aktīvai datora lietošanai izstrādātās preces. Razer produkti izceļas ar speciāli aktīvai darbībai piemērotu preču struktūru, vizuāli ļoti piesaistošu dizainu (melns ar zaļu gaismu).
„Sven, Genius, Defender un Gembird produkti”: austiņas, datorpeles, klaviatūras ar ne tik modernu dizainu, ne tik piemērotas intensīvai izmantošanai un nenodrošina tik augstu kvalitāti, bet par ievērojami lētāku cenu. Produkcija piemērota ne tik intensīvai lietošanai, ģimenes datoriem, birojos, lietotājiem ar ne tik augstiem standartiem.
5.2. Produktu cenu raksturojums

Коментарий автора
Atlants