-
Jauna produkta virzīšana tirgū - celtniecības mašīnas un industriālā tehnika
Реферат15 Строительство и строительные работы, Реклама, маркетинг
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | 3 |
2. | Uzņēmuma nozares raksturojums | 4 |
2.2. | Uzņēmuma darbības ārējās vides raksturojums | 5 |
2.3. | Uzņēmuma struktūras apraksts | 6 |
2.4. | Uzņēmuma piedāvāto pakalpojumu klāsts | 7 |
2.5. | Tehnikas nomas nozīme un nepieciešamība | 8 |
3. | Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu apraksts | 9 |
4. | Celtniecības tehnikas izmantošana | 10 |
5. | Konkurentu analīze | 11 |
6. | SVID analīze | 12 |
7. | Klientu segmentu apraksts | 17 |
8. | Secinājumi | 18 |
9. | Priekšlikumi | 19 |
10. | Izmantotās literatūras saraksts | 20 |
Mārketings ir uzņēmējdarbības instruments, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klienta vēlmju un vajadzību apmierināšana, radot produktu (pakalpojumu). Mārketinga darbības pamatā ir nodrošināt klienta vēlmju un vajadzību izpildi par viņam pieņemamām cenām un viņam izdevīgā laikā. Kā arī darīt to visu ātrāk un kvalitatīvāk par konkurentiem. Veiksmīgs mārketings nodrošina uzņēmuma spēju darboties tirgu, kurš ir ļoti mainīgs un, kurā ir ļoti sīva konkurence.
Plānošana palīdz uzņēmumam sasniegt vēlamo un to, ko uzņēmējs vēlas gūt – peļņu. Sekmīgai mārketinga stratēģiju plānošanai ir nepieciešama informācija – par potenciālajiem mērķu tirgiem un viņu iespējamo reakciju uz uzņēmuma marketing-mix, kā arī par konkurentiem un citiem tirgu ietekmējošiem faktoriem.
Kursa darba mērķis: Noskaidrot potenciālo klientu vēlmes un vajadzības iegādājoties būvtehniku. …
Uzņēmuma nozares raksturojums, Uzņēmuma struktūras apraksts, Klientu segmentu apraksts, Konkurentu analīze, SVID analīze, Uzņēmuma mārketinga aktivitāšu, apraksts
