-
Motivācija uzņēmumā
Nr. | Название главы | Стр. |
ANOTĀCIJAS | ||
IEVADS | ||
1. | MOTIVĀCIJA UN TĀS BŪTĪBA | |
1.1. | Personāla motivēšanas teorētiskie aspekti | |
1.2. | Motivēšana personāla vadības sistēmā | |
1.3. | Norises motivēšanas teorijas | |
1.4. | Gaidu motivēšanas teorija | |
1.5. | Taisnīguma motivēšanas teorija | |
1.6. | L. Portera un E. Loulera motivācijas teorija | |
2. | UZŅĒMUMA CINAMON MOTIVĀCIJAS SISTĒMAS ANALĪZE | |
2.1. | Uzņēmuma apraksts | |
2.2. | Uzņēmuma motivēšanas sistēma | |
2.3. | Darbinieku motivācijas analīze | |
3. | UZŅĒMUMA CINAMON MOTIVĀCIJAS SISTĒMAS PILNVEIDOŠANA UN IETEIKUMI | |
3.1. | Motivācijas sistēmas nepieciešamības apzināšana vadības līmenī | |
3.2. | Mērķu apzināšana un izpilde | |
3.3. | Darbinieku motivācijas sistēmas izveide | |
Secinājumi un priekšlikumi |
Vadīt cilvēkus nozīmē organizēt viņus un radīt motivāciju kopīgam darbam, lai īstenotu noteiktus mērķus.
Kas virza mūsu darbību, kas dzen mūs darīt tieši tās lietas ko darām un ne citas. Spēcīgākais motivējošais spēks ir cilvēka mēģinājumi atrast savas eksistences cēloni un darbības jēgu, būtību. Svarīgi ir atrast un izdarīt pareizo izvēli.
Nepastāv neviens absolūti pareizs vai nepareizs cilvēku vadīšanas stils - dažādās situācijās jāizmanto dažādas pieejas, taču pastāv daži pamatprincipi un paņēmieni, kurus var izmantot, lai izveidotu tieši jūsu komandai un tās mērķiem atbilstošu pārvaldības struktūru.
Lai kļūtu par labu vadītāju, jāpapildina savas tehniskās zināšanas, pilnveidojot sevī arī līdera īpašības, jāizprot faktori, kas rada motivāciju cilvēkiem, komandas darba dinamiku un jāiemācās, kad un kā deleģēt pienākumus citiem. Cilvēku vadīšana nozīmē arī regulāru viņu veikuma novērtēšanu, mācību un pilnveidošanas programmu īstenošanu, papildinot tās ar individuālām mācībām un padomiem, lai atklātu darbinieku potenciālu un pēc iespējas labāk attīstītu viņu spējas un prasmes- jāpilnveido savas saskarsmes iemaņas un jāiemācās tās izmantot, risinot atsevišķus sarežģījumus un konfliktus.…
Darbinieku motivācija konkrētā uzņēmumā, anketēšana, analīze, dažādu metožu apraksts un iztirzājums. Kopumā apskatīta motivācija, kā tāda, motivācija konkrētā uzņēmumā, ieteikumi un motivācijas veicināšanas plāns. Bakalaura darbs veidots pirms diviem gadiem Latvijas Universitātē.
