Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.05.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 1.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 2.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 3.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 4.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 5.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 6.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 7.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 8.
  • Реферат 'Zīmols un reputācija', 9.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Uzņēmuma raksturojums   
2.  Zīmola un reputācijas raksturojums   
3.  Zīmola un reputācijas problēmas - iemesli, izpausmes   
4.  Risinājumi zīmola un reputācijas problēmu minimizēšanai, un situācijas uzlabošanai   
Фрагмент работы

Beigu vārds
Ja ir velme, lai cilvēki uzticētos, kā arī, iegādātos preci un būtu uzticīgi zīmolam, uzņēmumam - jābūt konsekventiem, uzticamiem un izturētiem.
Olns:”’Kā veidojās konsekvence? Tā ir idejiska sagatavotība”’(Vollijs Olinss 2003, 195lpp) Manuprāt, labāk izklausās apmācība un ievadīšana amatā, jo sabiedrībai ir pārsvara nepatīkamas asociējas ar vārdu konsekvence un tas ir iemesls, kāpēc šis vārds netiek lietots sabiedrībā.
Olinss:”Zīmols pēc savas būtības ir garantija, solījums sabiedrībai. Līdz minimumam reducēta nedrošība.’’(Vollijs Olinss 2003, 270lpp) Zīmola uzdevums ieinteresēt, radīt velmi izmanto un iegādāties zīmolu reci, nevis uzkraut problēmas. Labu zīmolu cilvēki atpazīst tāpat kā labu draugu un spilgtas personības. Tāpēc sabiedrība nav jāizglīto par brendingu. Jo izglītoties nākas tiem, kuriem rūp produkta un uzņēmuma panākumi. Tiem, kam rūp ne tikai tas, ka produktu pērk, bet arī tas ar kādu sejas izteiksmi un kā patērētājs reaģē iegādājoties un patērējot preci - zīmolu.

Коментарий автора
Atlants