Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 1.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 2.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 3.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 4.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 5.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 6.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 7.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 8.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 9.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 10.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 11.
  • Реферат 'Tirgus izpēte', 12.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Situācijas apraksts    4
2.  Mārketinga makrovide    5
3.  Mārketinga mikrovide    6
3.1.  Realizācija un reklāma    7
3.2.  Konkurence    7
4.  SWOT analīze    9
5.  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    13
Фрагмент работы

Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni un katram cilvēkam par tiem ir kaut kas zināms. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē tirgzinība, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus.
Uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu. Tomēr secinājumus un stratēģijas nevar izvirzīt balstoties tikai uz atsevišķiem gadījumiem. Tam jābūt regulāram, nepārtrauktam tirgus analīzes un izpētes procesam, uzkrājot, apkopojot un analizējot rezultātus kā arī sekojot konkurentu un pircēju (patērētāju) izteiktajām atziņām un secinājumiem.
Uzņēmuma galvenais mērķis ir nodrošināt apstākļiem atbilstošu līdzekļu izmantošanu ar iespējami mazāku darba un kapitāla patēriņu, sasniegt lielāku peļņu, lai varētu apmierināt dažādas dzīves vajadzības. Uzņēmums tiek dibināts, lai, pirmkārt, iegūtu personisko labumu – darbu, nodarbošanos, jaunas paziņas, pašapziņas celšanu, peļņu, iztiku u.c.ne mazāk svarīgas lietas.…

Коментарий автора
Atlants