Автор:
Оценка:
Опубликованно: 23.04.2020.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Vadītājs un līderis', 1.
  • Конспект 'Vadītājs un līderis', 2.
  • Конспект 'Vadītājs un līderis', 3.
Фрагмент работы

Personīgā pieredze:
Grupas projektos vai radošajos darbos bieži esmu viens no vadītājiem, tādēļ ka gribu pats pārliecināties par konkrētā uzdevuma izpildīšanas procesu un kvalitāti. Liela nozīme ir uzdevumu sadalīšanai, lai izpilde būtu kvalitatīva. Tomēr, ja es šo projektu uzskatu par man personīgi mazsvarīgu, tad labprāt esmu vienkārši grupas dalībnieks. Būt dalībniekam nav tik sarežģīti, jo pārsvarā ir jāseko un jādara to, ko saka līderis. Protams, katram ir jāizsaka savas domas par tēmu vai darbu, bet galīgo lēmumu pieņem viens vai divi cilvēki, kuri ir šīs hierarhijas galotnē.
Uzņemties vadību pār grupu arī nozīmē veltīt grupai savu laiku. Tas attiecas arī uz ārpus skolas laiku, jo reti kurš nopietnāks projekts tiek ierobežots vienīgi ar skolā atvēlēto laiku. Tādēļ kārtīgi jāapdomā, cik laika spēsi veltīt un vai ir vispār jātiecas uz vadītāja/līdera lomu. Manuprāt, katram ir tas jāprot, jo gadās, ka atbildību pār kolektīvu dod cilvēkam, kurš tam nemaz nav gatavs, kas noved pie pavirša projekta.

Коментарий автора
Atlants