Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.12.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 12 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 31.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 32.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 33.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 34.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 35.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 36.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 37.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 38.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 39.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 40.
  • Реферат 'A/S "AirBaltic" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 41.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  A/S „AirBaltic” apraksts    5
1.1.  Vēsturiskais apraksts    5
1.2.  Uzņēmuma sabiedriskās attiecības    6
2.  Analītiskā daļa    7
2.1.  Mikrovides analīze    7
2.1.1.  Konkurenti    7
2.1.2.  Starpnieki    8
2.1.3.  Patērētāji jeb pircēji    9
2.2.  Makro vides analīze    9
2.3.  Portera piecu spēku modelis    12
2.4.  Konkurences analīze    13
2.4.1.  Vispārējā konkurentu novērtēšanas metode    13
2.4.2.  Bostonas Konsultantu matrica    14
2.4.3.  General Electric modelis    16
2.5.  Tirgus ietilpība    17
2.6.  SVID analīze    18
3.  Mārketinga daļa    21
3.1.  Segmentēšana    21
3.2.  Pozicionēšana    22
3.3.  Uzņēmuma “veiksmes atslēga”    24
3.4.  Pircēju rīcības modelis    24
3.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    26
3.6.  Rīcības plāns    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
  Pielikums    30
Фрагмент работы

Kopš valstiskās neatkarības atgūšanas 1991. gadā, Latvijas tautsaimniecībā ir notikušas ievērojamas izmaiņas. Četrpadsmit gadu laikā, ir panākts ievērojams progress tirgus ekonomikas un brīva starptautiskā tirgus izveidē. Īpašuma struktūrā tagad dominē privātais sektors, ārējā tirdzniecība, kā arī cenas ir gandrīz liberalizētas, ir izveidots vairums tirgus ekonomikas funkcionēšanai nepieciešamo institūciju. Ar iestāšanos Eiropas Savienībā dalībvalstu robežas ir vieglāk šķērsojamas. Iekšzemes kopprodukta dinamika liecina, ka valstī ir sākusies ekonomiskā augšupeja. Līdz 1998. gadam tika vērojams aktivitātes pieaugums gandrīz visās tautsaimniecības pamatnozarēs, īpaši strauji attīstās transporta nozare un tūrisms.
Mārketinga pasākumu izveide un vadīšana ir svarīgs nosacījums, lai varētu paaugstināt uzņēmuma efektivitāti, nodrošinātu straujākus attīstības tempus. Uzņēmuma vadīšana ir apzināts process, lai nodrošinātu nepieciešamos savstarpējos sakarus starp visām uzņēmuma sastāvdaļām.
Kursa darba mērķis ir izanalizēt uzņēmuma A/S “AirBaltic” mārketinga stratēģijas.
Lai sekmīgi izpildītu kursa darbā uzstādītos mērķus, tiek uzstādīti sekojoši uzdevumi:
Veikt mikro un makro vides analīzi;
Veikt nozares analīzi;
Veikt konkurentu un konkurences analīzi;
Novērtēt tirgus ietilpību;
Noteikt uzņēmuma panākumu formulu jeb “veiksmes atslēgu”;
Veikt pircēju vēlmju un rīcības modeļa analīzi;
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, lai apkopotu veiktās analīzes datus un piedāvātu jaunas idejas un iespējas turpmākai darbībai.
Lai īstenotu kursa darba mērķi, tiks izmantotas dažādas pētīšanas un plānošanas metodes. Šai analīzei tiks lietotas; grupēšana; mārketinga metodes: tirgus izpēte konkrētā nozarē; tabulas un grafiskās metodes, kā arī Portera 5 spēku modelis un SVID analīze. Konkurences analīzei tiks izmantota vispārīgā konkurences analīzes metode, kā arī salīdzināšanas metode; tiks salīdzināti potenciālie konkurenti ar A/S „AirBaltic“, lai padarītu konkurences ainu caurskatāmāku un parādītu uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un risku. Lai minētās metodes būtu apskatītas pēc iespējas plašāk, tiks izmantoti dažādi valsts statistiskie dati no dažādiem avotiem, speciālā ekonomiskā literatūra un uzņēmuma sniegtie dati.…

Коментарий автора
Atlants