-
Patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori mēbeļu iegādē SIA "IKEA"
TOP 500
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Anotācija | 3 | |
| Abstract | 4 | |
| Ievads | 5 | |
| 1. | Patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori teorētiskais pamatojums | 7 |
| 1.1 | Patērētāju klasifikācija | 7 |
| 1.2 | Galvenie faktori, kas nosaka patērētāju uzvedību | 11 |
| 1.3 | Patērētāja lēmumu pieņemšanas process | 15 |
| 1.4 | Reklāmas ietekme uz cilvēku uzvedību | 20 |
| 1.5 | Veidi, kā ietekmēt patērētāju pirms un pēcpirkšanās | 22 |
| 1.6 | Patērētāju pētniecība | 25 |
| 2. | Pētījums:patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori mēbeļu iegādē SIA "IKEA" | 28 |
| 2.1 | Pētījuma objekta vispārējāis raksturojums | 29 |
| 2.2 | Klientu patērētāju uzvedības analīze mēbeļu iegādē | 35 |
| 2.3 | Ieteikumu izstrāde par efektīvas mārketinga stratēģijas veidošanu | 42 |
| Secinājumi | 43 | |
| Priekšlikumi | 44 | |
| Nobeigums | 45 | |
| Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts | 46 | |
| Pielikumi | 49 |
Bakalaura darbs "Patērētāju lēmumu pieņemšana un to ietekmējošie faktori mēbeļu iegādē SIA IKEA" ir uzvedības izpēte, ņemot vērā tā veidošanos un ietekmi uz to.
Tā kā patērētāju uzvedību ietekmē makroekonomiskie faktori, vērtības pārmaiņas sabiedrībā, kuri ir būtiski kritēriji preču izvēlei, ir īpaši svarīgi profesionāļiem, kas strādā mazumtirdzniecības nozarē. Autore piedāvā integrētu pieeju lēmuma pieņemšanai par pirkumu.
Darba mērķis ir izpētīt mēbeles pirkšanas procesu, lai izstrādātu priekšlikumus uzlabošanai. Lai sasniegtu mērķi galvenie darba uzdevumi ir veikt zinātniskās literatūras analīzi, klasificēt patērētājus, identificēt galvenos faktorus, kas nosaka patērētāju uzvedību, kā arī izpētīt lēmumu pieņemšanas procesu pirkšanai. Klientu patērētāju mēbels SIA “IKEA” iegādē uzvedības analīzi un ieteikumu izstrāde efektīvas mārketinga
stratēģijas veidošanai.
Pētījumā izvirzīti sekojoši pētījuma jautājumi:
- Kadi faktori ietekmē lēmumu pieņemšanu?
- Kuri atlases kritēriji ir vissvarīgākie patērētājiem?
- Vai kāds cits ietekmē lēmumu iegādāties, tad kas?
- Ka samazināt risku, vai pēc pirkuma nožēli?
Secinājumi liecina, ka tirgus pētījumi rāda, ka klienti izstrādā stratēģijas un metodes, lai mazinātu risku, ļaujot viņiem darboties ar relatīvo pārliecību un vieglumu situācijās, kad informācija ir nepietiekama, lai nav jāaprēķina sekas rīcību.
Darbā izstrādāti priekšlikumi patērētāju lēmumu pieņemšanai, nozīmīgākais no tiem ir ieviest izstrādātas aptaujas.
Bakalaura darbs sastāv no 60 lpp., 3. pielikumiem, 2 tabulām, 11 attēliem un 40 izmantotiem literatūras avotiem.
…























































