-
Pirkšanas vietas izvēles process tirgū
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Teorētiskā daļa | 4 |
1.1. | Patērētāja lēmumi | 4 |
1.2. | Tiešais mārketings | 6 |
1.3. | E-komercijas veidi | 8 |
2. | Praktiskā daļa | 10 |
2.2. | Pirkšana no mājām | 11 |
2.3. | Iepirkšanās veikalā | 13 |
Secinājumi | 14 |
Iepirkšanās veikalā
Plusi, iepērkoties veikalā:
Preci iespējams apskatīt, aptaustīt.
Iespēja komunicēt ar cilvēkiem
Iespējams pie reizes aplūkot arī citas preces un jaunumus.
Mīnusi:
Patērē daudz laika
Nepieciešams doties no mājas ārā
Veikali ir atvērti tikai noteiktos laikos, kas, iespējams, ne visiem ir parocīgi.
Vienuviet neatrodas tik plašs preču sortiments.
Vēl viens svarīgs faktors, ja patērētājs ir izvēlējies iepirkties veikalā ir šī kokrētā veikala atrašanās vieta. Veikalam jābūt ērti pieejamā vietā, tā lai, atkarībā ar ko patērētājs dodas, būtu ērti piebraukt.
Secinājumi.
1. Ja patērētāji vēlas ieekoomēt laiku, tad interneta vide jeb iepirkšanās no mājām ir vispiemērotākais veids.
2. Galvenais trūkums preces iegādei no mājām ir tas, ka preci nav iespējams redzēt un pieskarties tai.
3. Iepirkšanās veikalos ir laikietilpīgs process.
4. Gludekļu sortiments plašāk atrodams interneta veikalos.
5. Mājās iepērkoties ir iespējams iegādāties tikai tās preces, kas nepieciešamas.
6. Iepērkoties veikalos, visticamāk, patērētājs iegādāsies vēl kādu preci, ne tikai to, kas paredzēta.
…
Šodiena nav iedomājama bez iepirkšanās. Cilvēki iegādājas preces ikdienas. Katram no patērētājiem ir savs iepirkšanās veids un iecienītakās vietas, kur iegādāties preces vai pakalojumus. Protams, ikvienam patērētājam ir dažādi iemesli, kādēļ izvēlēties konkrētu pirkšanas vietu. Šī referāta mērķis ir uzzināt, kādi ir patērētāja pirkšanas kritēriji vietas izvēlei, iegādājoties savā īpašumā elektropreci, kas ir gandrīz katram iedzīvotājam atrodams mājās. Referātā darba autore pētīs gludekļa pirkšanas procesa vietas izvēli.
