Оценка:
Опубликованно: 15.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 1.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 2.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 3.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 4.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 5.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 6.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 7.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 8.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 9.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 10.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 11.
  • Презентация '"BT1" organizēto izstāžu un to reklāmas analīze', 12.
Фрагмент работы

Priekšlikumi
Sabiedrisko attiecību nodaļai nepieciešams piesaistīt vairāk ārvalstu dalībniekus izstādēm
„BTR” jāizveido sadarbības līgumi par reklāmas izvietošanu ar medijiem
Vairāku, vienas tautsaimniecības nozares, izstāžu rīkošana vienlaicīgi
Nepieciešams veidot jaunus produktus (izstādes)
„BTR” nepieciešams samazināt birokrātiju
Nepieciešams ikgadējās izstādes papildināt ar novitātēm

Коментарий автора
Atlants