Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.04.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 1.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 2.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 3.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 4.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 5.
  • Конспект 'Mārketinga pētījumi', 6.
Фрагмент работы

Ja vairāki cilvēki runā reizē, pēc tam šo informāciju sarežģīti analizēt.
Sarežģīta informācijas analīze. Pastāv iespēja, ka dalībnieki varētu vairāk izteikt sociāli pieņemamus viedokļus, nekā tas ir dziļo interviju gadījumā.
Vispārzinātniskās pētījumu metodes:
1. Loģiski – konstruktīvā metode
2. Grafiskā metode
3. Monogrāfiskā jeb aprakstošā metode
4. Analīzes metode
5. Sintēzes metode.

Pētījumu apraksta terminoloģija
• Metodoloģija – koncepciju sistēma, kas nosaka pētījuma likumus un principus.
• Metodika – pētījuma programmas veidošanas, informācijas vākšanas, apstrādes un analīzes noteikumi
• Tehnika – datu reģistrācijas un mērīšanas paņēmieni
• Procedūra – izvēlēto paņēmienu prakstiskā pielietojuma procesi.

Atlants