Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.10.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 10 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 1.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 2.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 3.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 4.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 5.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 6.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 7.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 8.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 9.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 10.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 11.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 12.
  • Конспект 'E-komercijas un interneta tirdzniecības pamati – tiešsaistes veikalu optimizācij', 13.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  E-komercijas nozīme un interneta tirgus struktūra    4
1.2  Interneta tirgus struktūra    4
1.3  E-komercijas attīstības tendences    5
1.4  E-komercijas priekšrocības    5
1.5  E-komercijas izaicinājumi    5
1.6  Kopsavilkums    5
2.  Tiešsaistes veikalu optimizācija un UX dizains    6
2.1  Veikala struktūra un navigācija    6
2.2  UX dizaina principi    6
2.3  Produktu lapu optimizācija    6
2.4  Maksājumu un drošības optimizācija    6
2.5  Analītika un optimizācijas rīki    6
2.6  Kopsavilkums    7
3.  Maksājumu sistēmas un to integrācija    7
3.1  Maksājumu sistēmu veidi    7
3.2  Maksājumu sistēmu integrācijas principi    7
3.3  Drošības jautājumi un riski    8
3.4  Maksājumu procesu optimizācija    8
3.5  Starptautiskie un Latvijas piemēri    8
3.6  Kopsavilkums    8
4.  Digitālā mārketinga un analītikas loma e-komercijā    8
4.1  Digitālā mārketinga kanāli    8
4.2  Analītikas nozīme e-komercijā    9
4.3  Klientu uzvedības analīze    9
4.4  E-komercijas optimizācija, balstoties uz datiem    9
4.5  Starptautiskie piemēri un labās prakses    9
4.6  Kopsavilkums    10
5.  Klientu uzvedība un personalizācijas stratēģijas e-komercijā    10
5.1  Klientu segmentācija    10
5.2  Personalizācijas stratēģijas    10
5.3  Lojalitātes programmas un atkārtotu pirkumu veicināšana    10
5.4  Uzvedības analītikas izmantošana    10
5.5  Starptautiskie piemēri    11
5.6  Kopsavilkums    11
6.  Jaunākās tendences un tehnoloģiju risinājumi e-komercijā    11
6.1  Mākslīgā intelekta (AI) pielietojums    11
6.2  Paplašinātā un virtuālā realitāte (AR/VR)    11
6.3  Automatizācija un loģistikas risinājumi    11
6.4  Sociālo tīklu integrācija un live commerce    12
6.5  Blockchain un maksājumu inovācijas    12
6.6  Ilgtspējīga e-komercija    12
6.7  Kopsavilkums    12
7.  Kopsavilkums un izmantotā literatūra    12
7.1  Izmantotā literatūra un avoti    13
Фрагмент работы

E-komercija jeb interneta tirdzniecība ir mūsdienu uzņēmējdarbības neatņemama daļa, kas ļauj uzņēmumiem piedāvāt produktus un pakalpojumus tiešsaistē, sasniedzot plašu auditoriju. E-komercijas nozare strauji attīstās, pateicoties interneta pieejamībai, mobilajām tehnoloģijām un digitālajām maksājumu sistēmām.
Šajā konspektā tiks aplūkoti galvenie e-komercijas principi, tiešsaistes veikalu optimizācija, maksājumu sistēmas un to integrācija, kā arī tirgus analīzes un mārketinga stratēģijas, kas nepieciešamas veiksmīgai interneta tirdzniecībai. Konspekts palīdzēs studentiem, uzņēmējiem un mārketinga speciālistiem izprast, kā efektīvi plānot un vadīt e-komercijas darbību, palielināt pārdošanas apjomus un uzlabot klientu pieredzi.

Коментарий автора
Atlants