-
Produktu sadales kanāli un to veidi
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Sadales loģistika | 4 |
1.1. | Sadales loģistikas uzdevumi | 4 |
2. | Produktu sadales kanāla jēdziens | 5 |
2.1. | PSK funkcijas | 6 |
2.2. | PSK līmeņi | 7 |
3. | Loģistikas starpnieku raksturojums | 8 |
4. | Produkta sadales kanāla starpnieku funkcijas | 9 |
5. | Produktu sadales kanāla veidošanās | 9 |
Secinājumi | 11 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 12 |
SECINĀJUMI
Kanāli ir sadalīti tiešās un netiešās formās: tiešais kanāls ļauj patērētājam iegādāties produktu no ražotāja, un netiešais kanāls ļauj patērētājam iegādāties produktu no vairumtirgotāja vai mazumtirgotāja.
Produkta sadales kanāla garums kopumā ir atkarīgs no tajā esošajiem starpposmu līmeņiem.
Loģistikas starpnieki starp ražotāju un patērētāju ir vairumtirgotājs, mazumtirgotājs un citi loģistkas starpnieki.
Starp produkta sadales kanāla funkcijām pastāv atgriezeniskās darbības, tiešās darbības un abpusējās darbības.
Jebkura sadales kanāla sistēma veidojas iekšējo un ārējo faktoru ietekmē.
…
Sadales loģistika ir viena no loģistikas pamatfunkcijām Bieži vien sadales loģistikas mērķi un uzdevumi ir cieši saistīti ar mārketinga mērķiem un uzdevumiem. Produktu sadales kanāls ir savstarpēji saistītu uzņēmumu kopums Loģistikas starpnieki starp ražotāju un patērētāju ir vairumtirgotājs, mazumtirgotājs un citi loģistikas starpnieki. Visus vairumtirgotājus var arī klasificēt 5 grupās Jebkura sadales kanāla sistēma veidojas iekšējo un ārējo faktoru ietekmē. Arī pircēja rīcība ietekmē PSK veidošanu Kanāli ir sadalīti tiešās un netiešās formās.