Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.10.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 1.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 2.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 3.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 4.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 5.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 6.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 7.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 8.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 9.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 10.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 11.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 12.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 13.
  • Презентация 'Mārketinga veidi', 14.
Фрагмент работы

Tenku mārketings
Tas izpaužas tādā veidā, kad tiek apzināti izplatītas baumas, savas popularitātes celšana vai cenšanās kādu nomelnot.

Agresīvais mārketings
Telekomunikāciju tirgū šobrīd, iestājoties asai konkurencei, jāmēģina realizēt vēl agresīvāki un efektīvāki, kā arī inovatīvāki risinājumi. Reklāmas ir pamanāmākas, bet sabiedrisko attiecību arsenāls izpaužas brīžos, kad viens tirgus spēlētājs apsūdz otru par pārkāpumiem reklāmā vai klientu [negodīgā] pārvilināšanā.

Smaržu mārketings
Labvēlīgas vides radīšanai
Traucējošu aromātu novēršanai
Pārdošanas veicināšanai
Darbaspēju paaugstināšanai
Smaržas ir spēcīgs un svarīgs mārketinga instruments, kuru konkurētspējas paaugstināšanai izmanto daudzās uzņēmējdarbības jomās – tirdzniecībā, birojos, bankās, restorānos, viesnīcās, medicīnas iestādēs, izglītības iestādēs u.c.

Коментарий автора
Atlants