Автор:
Оценка:
Опубликованно: 04.01.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 1.
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 2.
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 3.
  • Конспект 'Apkārtējā vide kā patērētāju uzvedību determinējošu faktoru kopums un to pētīšan', 4.
Фрагмент работы

Produktu patērētāju uzvedība ir tieši saistīta ar sabiedrības sociālajām un ekonomiskajām izmaiņām. Patērētāju uzvedību ietekmē pēdējos gados pilnīgi mainījusies sociālā – kultūras sfēra, dzīves veida un stila kardinālās izmaiņas, kas atspoguļojas demogrāfiskos un citos rādītājos:
• demogrāfiskā pieauguma samazināšanās;
• vidējā ģimenes lieluma samazināšanās;
• iedzīvotāju novecošana;
• vientuļo un strādājošo sieviešu skaita pieaugums;
• iedzīvotāju straujā noslāņošanās pēc ienākumu līmeņa;
• lielpilsētu uzplaukums un mazpilsētu degradācija;
• izglītotā iedzīvotāju skaita pieaugums;
• iedzīvotāju iespējamo uzvedības modeļu diferenciācija;
• vajadzību dažādības pieaugums.
Pirkšanas procesā iesaistītās personas, to lomas
Analizējot pirkšanas lēmuma pieņemšanu, ir jāizpēta to personu tipus, kas pieņem lēmumu par pirkšanu vai ietekmē šo lēmumu pieņemšanu. …

Коментарий автора
Atlants