Автор:
Оценка:
Опубликованно: 30.06.2025.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2021–2025 гг.
  • Конспект 'Sociālo tīklu izpēte', 1.
Фрагмент работы

1. Zīmols, uzņēmums, organizācija, pakalpojums “Stenders” Latviešu kosmētikas zīmols, kas specializējas dabīgās kosmētikas un ķermeņa kopšanas produktu ražošanā.
2. Kuros sociālajos tīklos novērojama aktivitāte (iekopē saites) Instagram -32,4 tūkstoši sekotāju, aktīvs un kvalitatīvs saturs. https://www.instagram.com/stenderscosmetics/?hl=en

TikTok- 45,2 tūkstoši sekotāju, bet ne tik aktīvs saturs.
https://www.tiktok.com/@stenderscosmetics?lang=en

Facebook- 96 tūkstoši sekotāju, ļoti aktīvs saturs, tiek izlikta jauna informācija katru dienu.
https://www.facebook.com/StendersLAT/

3. Mērķauditorija Cilvēki, kas novērtē dabīgu, vizuāli pievilcīgu un smaržīgu kosmētiku.…

Коментарий автора
Atlants