Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 1.
  • Презентация 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 2.
  • Презентация 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 3.
  • Презентация 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 4.
  • Презентация 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 5.
  • Презентация 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 6.
  • Презентация 'Patērētāja rīcība tirgū. Pircēju rīcības psiholoģija. Patērētāju daba Latvijā', 7.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Patērētāja rīcība tirgū   
  Patērētāju rīcības faktori   
  Pircēju rīcības psiholoģija   
  A.Maslova vajadzību hierarhija   
Фрагмент работы

Psiholoģiskie faktori produktu izvēlē:
Motīvs – ir vajadzības intensīva iedarbe uz cilvēku, prasība apliecināt vajadzību;
Uztvere - ir kāda objekta atspoguļojums un interpretācija personas apziņā;
Apgūšana – ir uzkrātās pieredzes ietekmē izraisītās noteiktās pārmaiņas rīcībā;
Pārliecība – ir noteikts un stingrs uzskats par kāda objekta īpašībām un savu rīcību;
Attieksme – ir personas kāda objekta vērtējums un līdz ar to iespējamās rīcības izvēle.…

Коментарий автора
Atlants