Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.01.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Использованы
  • Конспект 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 1.
  • Конспект 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 2.
  • Конспект 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 3.
  • Конспект 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 4.
  • Конспект 'Reklāmas ekonomiskais, sociālais raksturs. Reklāmas apakšsistēmas', 5.
Фрагмент работы

Pētījumu loma reklāmas darbības organizēšanā.
Pētījumu veidi:
Pārdošanas efekta pētīšana. Firmas parasti vēlas noskaidrot, vai izmaksas reklāmai bijušas pārāk mazas vai pārāk lielas. Daudzas organizācijas attīsta reklāmas kampaņu valsts mērogā un tad novērtē efektivitāti. Pareizāk būtu izmēģināt reklāmu vietējā mērogā, novērtēt tās efektivitāti un tikai pēc tam reklāmas darbības lauku paplašināšanā tālāk, jau tērējot lielus naudas līdzekļus;
Vēsturiskā pieeja. Izmanto pagātnes pārdošanas datus un pagātnes reklāmas izmaksas un mēģina noteikt gaidāmo efektu pamatojoties uz loģiku un statistikas metodēm;
Eksperimentālā plānošanas metode . Firmas reklāmai paredzētos līdzekļus netērē visā teritorijā vienmērīgi, bet gan vienā daļā daudz, bet citā – maz.…

Коментарий автора
Atlants