-
Rekreatīvu pasākumu plāna izstrāde 2018.gadam uzņēmumam "X", radošums un līderība
Nr. | Название главы | Стр. |
SIA XXXX raksturojums | 3 | |
Mērķauditorijas apraksts | 4 | |
Uzņēmuma personāla raksturojums | 5 | |
Uzņēmuma īstenotie pasākumi, to specifika | 8 | |
Situācijas apraksts | 9 | |
Apktivitāšu apraksts | 10 | |
Aktivitāšu īstenošanas grafiks 2018. gadam | 13 | |
Aktivitāšu uzraudzības sistēma | 16 | |
Iekšējā mārketinga aktivitātes darbinieku iesaistei | 17 | |
Atgriezeniskās saites iegūšanas veids | 18 | |
Risku analīze, pasākumu plāna iekšējo un ārsējo faktoru SVID analīze | 19 | |
Izmantotā literatūra | 22 |
Atgriezeniskās saites iegūšanas veids
Lai spētu izvērtēt gada plānoto pasākumu efektivitāti, kopējā sarakstē pēc pasākuma, visi varētu atvērties, nekautrēties un izteikt komentās par to kas patika, kas nepatika un ko vajadzētu uzlabot. Gadījumā, ja kāds kautrējas publiski izteikt savu viedokli , darbiniekiem būtu iespēja atbildēt anonīmi un iesūtīt atbildes uz mārketinga daļas vadītājas izveidotajiem aptaujas jautājumiem.
Lai pilnībā spētu izvērtēt gada plānoto aktivitāšu rezultātu, jāizdzīvo visi gada pasākumi un tad varēs spriest vai mērķis ir sasniegts un kolektīvs ir atvērts, draudīgs un bez kompromisiem. Tad arī būtu redzams vai šāda veida aktivitātes jāturpina arī turpmākajos gados un jāievieš kā tradīcija.
Gada beigās labākai zivērtēšanai darbiniekiem jāaizpilda aptaujas vai jādod iespēja izpausties uzrakstot pārspriedumu par gada aktivitātēm kopumā, par viedokļu apmaiņu darbiniekiem varētu piešķirt kādus labumus, piemēram, nelielu kompensāciju pie algas par paveikto. Jo vairāk darbinieki būs satuvinājušies, jo vairāk izteiks savu viedokli un būs atvērtāki, kas arī palīdzēs efektīvāk izvērtēt projekta izdošanos.
Jādara viss iespējamais, lai darbinieki justos novērtēti, lai pamanītu, cik daudz iespējas viņiem tiek sniegtas, tad arī varēs just atdevi no darbiniekiem. Kā vadība izturēsies prêt darbiniekiem, tā darbinieki izturēsies prêt vadību!
…
Saturs SIA XXXX raksturojums 3 Mērķauditorijas apraksts 4 Uzņēmuma personāla raksturojums 5 Uzņēmuma īstenotie pasākumi, to specifika 8 Situācijas apraksts 9 Apktivitāšu apraksts 10 Aktivitāšu īstenošanas grafiks 2018. gadam 13 Aktivitāšu uzraudzības sistēma 16 Iekšējā mārketinga aktivitātes darbinieku iesaistei 17 Atgriezeniskās saites iegūšanas veids 18 Risku analīze, pasākumu plāna iekšējo un ārsējo faktoru SVID analīze 19 Izmantotā literatūra 22
