Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.11.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 1.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 2.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 3.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 4.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 5.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 6.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 7.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 8.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 9.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 10.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 11.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 12.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 13.
  • Презентация 'Pieprasījuma vadīšana', 14.
Фрагмент работы

Mārketings
Ar mārketingu cilvēki satopas katru dienu – TV reklāmas par precēm un pakalpojumiem, laikrakstu sludinājumi, sastopamies ar dažādu aģentūru aģentiem;
Mārketinga uzdevums ir ne tikai stimulēt pieprasījumu pēc kādas konkrētas preces vai pakalpojuma, bet nodrošināt tādu pieprasījuma līmeni, kas uzņēmumam ļauj sasniegt savu izvirzīto mērķi;
Mārketings ir apzināts process, kas virzīts uz vēlamā galamērķa sasniegšanu preču pārdošanas rezultātā.

Pieprasījums un tam atbilstošie mārketinga veidi
Potenciālais jeb gaidošais pieprasījums
Jaunā prece vēl tikai veidojas, top;
Patērētājiem ir vajadzība pēc kādām noteiktām precēm, bet ražotājs vēl šīs preces vēl nepiedāvā (piem. jauni pārtikas produkti, jauna sadzīves tehnika, dizaineru apģērbi u.tt.);
Mārketinga uzdevums ir attīstīt preci – pārvērst pieprasījumu reālā pieprasījumā, t.i. jānosaka pieprasījuma apjoms un jākoordinē visās mārketingā funkcijās vēlamā tirgus virzienā;
Uz ražotāju tiek virzīts Attīstošais mārketings.…

Коментарий автора
Atlants