-
Mārketinga darbība Jelgavas pilsētas pašvaldības iestādē "Kultūra"
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 4 | |
1. | Mārketinga vide kultūras iestādē | 5 |
1.1. | Mārketinga iekšējās vides struktūra, to veidojošie faktori | 6 |
1.2. | Mārketinga ārējas vides struktūra, to veidojošie faktori | 7 |
1.3. | Mārketinga pamatprincipi | 8 |
2. | JPPA “Kultūra” iestādes mārketinga darbības analīze | 10 |
2.1. | Kultūras pakalpojuma apraksts | 10 |
2.2. | Iekšējās mārketinga vides izvērtējums (analīze) | 12 |
2.3. | Ārējās mārketinga vides izvērtējums (analīze) | 13 |
2.4. | SVID/ PEST/(analīze) | 14 |
3. | JPPA „Kultūra” rīkoto pasākumu pētījums | 17 |
3.1. | Pasākumu norises un organizēšanas darbības plāns | 21 |
3.2. | Pasākumu izvērtējums | 23 |
4. | JPPA „Kultūra” mārketinga pasākumu kompleksu darbības uzlabošana | 24 |
Secinājumi | 25 | |
Priekšlikumi | 26 | |
Izmantotā literatūra un avoti | 27 | |
Pielikumi | 29 |
Secinājumi
1. No teorētisko avotu analīzes secināts, ka jebkurai organizācijai, neatkarīgi no nozares, kurā tā darbojas, savu darbību būtu jābalsta uz iepriekš izstrādātas stratēģijas, kura ietver misiju, vīziju un stratēģiskos mērķus. Lai šo stratēģiju varētu īstenot, ir jāizvirza pārbaudāmi mērķi un stratēģija ir jāveido balstoties uz valstī izstrādātām vadlīnijām, ilgtermiņa plāniem, kā arī iedzīvotāju sniegtajiem viedokļiem un attiecīgās nozares pašreizējo situāciju.
2. JPPA „Kultūra” kolektīvs ir draudzīgs un komunikabls, kas veicina labu sadarbību starp kolēģiem. Darbinieki veiksmīgi spēj sadalīt darba pienākumus, neskatoties uz to, ka vienlaicīgi norisinās vairāku pasākumu organizēšana dažādu to attīstības posmos, un vēl ikdienas nodarbības pašdarbības kolektīviem. Aģentūras pasākumiem ir augta kvalitāte un iedzīvotāji labprāt tos apmeklē, bet pēc pasākuma ir ļoti grūti atrast atsauces, apmeklētāju domas un ieteikumus.
3. Pēc darba ietvaros veiktās iedzīvotāju aptaujas, secināts, ka Jelgavas iedzīvotāji izrāda vēlmi pēc jauniem un vēl nebijušiem kultūras pasākumiem un aktivitātēm.
…
Teorētiskā bāze: Teorijas un atzinumi par mārketingu, menedžmentu, uzņēmuma vadīšanu, kultūrpolitiku: Kotlers Filips “Mārketings no A līdz Z”, Ruperte Indra “Uzņēmuma vadīšana”, Praude Valērijs “Menedžments”, Ešenvalde Inese “Personāla praktiskā vadība”, Kleins Armīns “Kultūrpolitika”, Kristapsone Silvija “Zinātniskā pētniecība studiju procesā”, Caurkubule Žanna “Menedžments. Lekciju kursa konspekts un kontroluzdevumi klātienes, neklātienes un distanta apmācībai”, Pelše Gundega “Mazā biznesa kurss”. Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām un apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, darbam pievienoti izmantotās literatūras saraksts, avoti un pielikumi.
