-
Prakse starptautiskajos ekonomiskajos sakaros uzņēmumā "X"
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Uzņēmuma juridiskais statuss, darbības virziens un struktūrvienības | 3 |
2. | Uzņēmuma starptautisko ekonomisko sakaru vadības organizācija | 4 |
2.1. | Lēmumu pieņemšana uzņēmumā “X”un ar to saistītās darbības | 7 |
3. | Uzņēmuma starptautiskās ekonomiskās sadarbības veidi un partneri | 8 |
4. | Uzņēmuma starptautiskās ekonomisko sakaru vadības sociālās un kultūras īpatnības | 11 |
5. | Uzņēmuma starptautiskās finansu un kapitāla veidošanas un izmantošanas procesi un pārvalde | 12 |
6. | Uzņēmuma starptautiskās tirgus/darbības stratēģijas | 13 |
7. | Uzņēmuma iestādes starptautiskās ekonomiskās attiecības | 14 |
8. | Uzņēmuma starptautisko ekonomisko attiecību, darbības un vadības organizācijas kopvērtējums | 15 |
Pielikumi | 16 |
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „X” atbilstoši likumam „Par sabiedrībām ar ierobežotu atbildību”1 ir dibināta pamatojoties uz dibināšanas līgumu Tā ir slēgta sabiedrība, kuras daļas nav publiskās apgrozības objekts.
Uzņēmums ir uzskatāms par mikrouzņēmumu, jo tā neto apgrozījums nepārsniedz 700 000 Ls gadā un tajā ir nodarbināti 6 cilvēki. Tas ir reģistrēts komercreģistrā 2007. gada 1. februārī, Rīgā.
Juridiskā adrese - Rīga, Kurzemes prospekts 58-10, Rīga LV-1067
Faktiskā darbība – ofiss – atrodas Atlasa ielā 7a, Rīgā
SIA „Mr. Munks” pamatkapitāla lielums ir 2 000 (divi tūkstoši latu). Vienas daļas nominālvērtība ir Ls 1,00 (viens lats). Kopējais daļu skaits ir 2000 (divi tūkstoši).
Uzņēmuma galvenie darbības virzieni atbilstoši NACE2 kodiem ir:
18.1. poligrāfija un ar to saistītas palīgdarbības;
50. Izdevējdarbība;
90. Radošas, mākslinieciskas un izklaides darbības.
„X” nodarbojas ar pilna servisa sniegšanu poligrāfijas un reklāmas jomā.. Konkrētajā gadījumā tas nozīmē to, ka uzņēmums nodarbojas ne tikai ar pakalpojuma izstrādi (grafiskais dizains, maketu un izklājumu izstrāde, kopējā vizuālā tēla veidošana uzņēmumam), bet arī kā poligrāfijas pakalpojumu brokeris – ņemot vērā dažādās prasības pret poligrāfijas metodēm, kvalitāti, cenu un apjomiem, sniedz vispiemērotāko risinājumu no sadarbības partneru piedāvājumiem. Sadarbības partneri visbiežāk ir tipogrāfijas, dažādu preču vairumtirdzniecības pārstāvji, reklāmas aģentūras.
Uzņēmumam nav atsevišķu struktūrvienību, kā arī noliktavas, jo gatavā produkcija parasti atrodas izgatavotāja noliktavā un tiek piegādāta patērētājiem uzreiz pēc izgatavošanas…
Latvijas Universitātes Starptautisko ekonomisko attiecību studenta prakses atskaite mazā uzņēmumā, kurš nodarbojas ar poligrāfiju. Galvenais mērķis ir izpētīt uzņēmuma starptautiskos ekonomiskos sakarus, kas šī uzņēmuma gadījumā bija dibināšanas fāzē. Darbs ietver sevī teorētisko un praktisko zināšanu apkopojumu.
