-
Reklāma dažādos reģionālajos masu komunikācijas līdzekļos
Уровень:
Университет
Литературный список:
23 единиц
Ссылки:
Использованы
Содержание
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | SPPA reklāmas izvietošanas kanālu analīze Aizkraukles rajonā | 4 |
1.1. | Prese | 4 |
1.1.1. | SPPA reklāma Aizkraukles rajona laikrakstā „Staburags” | 4 |
1.1.2. | SPPA reklāma žurnālos un profesionālajos izdevumos | 6 |
1.2. | Reklāma pa pastu | 7 |
1.3. | Reklāma televīzijā | 8 |
1.4. | Reklāma internetā | 9 |
1.5. | Reklāma tirdzniecības vietās | 11 |
1.6. | Āra reklāma | 12 |
1.7. | Reklāma uz transporta līdzekļiem | 12 |
1.8. | Radio reklāma | 14 |
2. | Mana reklāma laikrakstam „Staburags” | 15 |
Secinājumi un nobeigums | 16 | |
Izmantotā literatūra | 19 |
Фрагмент работы
Laika gaitā reklāma ir kļuvusi par neatņemamu cilvēka ikdienas sastāvdaļu. Tā dzirdama televīzijā un radio raidījumu starplaikos, redzama, šķirstot žurnālus un avīzes, ejot pa ielu – uz reklāmu stabiem, sabiedriskā transporta, apģērba un preču iesaiņojumiem. Tā ir it visur. Reklamē ne tikai preces un pakalpojumus, bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež. Liela daļa no mums dzīvo reklāmas iespaidā, un kaut reizi mūžā mēs esam iegādājušies preci, ko esam redzējuši reklāmā. Reklāmā cilvēks atrod informāciju par preci vai pakalpojumu, kas vēlāk viņam noder, jo reklāma iepazīstina. Kā gan citādi cilvēks uzzinās kaut ko par preci, vai pakalpojumu, ja tai nebūs reklāmas? …
