-
Dailes teātra mārketinga aktivitātes jauniešu auditorijas piesaistei
TOP 500
| Nr. | Название главы | Стр. |
| Ievads | 6 | |
| Teorētiskā daļa | 8 | |
| 1. | Teātris Latvijā | 8 |
| 1.1. | Jauniešu mērķauditorija kā būtisks skatuves mākslas organizācijas auditorijas segments | 12 |
| 1.2. | Auditorijas izpētes un segmentēšanas nozīme kultūras organizācijā | 17 |
| 1.3. | Jauniešu mērķauditorijas nozīme un raksturojums | 24 |
| 2. | Skatuves mākslas organizāciju mārketinga instrumentu veidi | 28 |
| 2.1. | Mārketinga komunikācijas kanāli | 29 |
| 2.2. | Stratēģiskā plānošana un mārketinga plāna īstenošana un kontrole | 32 |
| 2.3. | Digitālā mārketinga nozīme jauniešu mērķauditorijas sasniegšanā | 35 |
| Empīriskā daļa | 38 | |
| 3. | Dailes teātra mārketinga paņēmieni kopumā un jauniešu piesaistei | 38 |
| 3.1. | Dailes teātra izrāžu piedāvājums jauniešiem | 42 |
| 3.2. | Jauniešu fokusgrupas par mērķgrupas motivāciju apmeklēt Dailes teātri | 46 |
| 3.3. | Dailes teātra SVID analīze | 52 |
| Biznesa dizaina daļa | 55 | |
| 4. | Dailes teātra izrādes mārketinga plāns un budžets jauniešu mērķauditorijai | 55 |
| 4.1. | Dailes teātra mārketinga plāns izrādei “Elpa” | 55 |
| 4.2. | Podkāsta izveide un tā budžets | 55 |
| 4.3. | TikTok konts | 57 |
| 4.4. | Budžeta analīze | 58 |
| 4.5. | Finanšu aprēķini | 58 |
| Nobeigums | 61 | |
| Secinājumi un priekšlikumi | 62 | |
| Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 63 | |
| Pielikumi | 67 |
Teātrim kā profesionālam mākslas veidam un nozīmīgai nacionālās kultūras daļai Latvijā pirmsākumi meklējami 1868. gadā. Tātad 2018. gadā bija gaidāma ne tikai Latvijas Republikas simtgade, bet arī latviešu teātra 150-gade. Mainījušies izteiksmes līdzekļi un personālijas, tomēr galvenās teātra mākslas funkcijas palikušas nemainīgas, apliecinot piederību Eiropas kultūras tradīcijai.
Teātris ir mākslas veids, kurā izmantojot dramaturģiju un aktiermākslu, skatītāja vērtējumam tiek piedāvāts priekšnesums par cilvēcei aktuālām tēmām. Ar teātra izrādes palīdzību veidotājiem iespējams gan paust savu attieksmi par notiekošo mums apkārt, gan atskatīties vēsturē, gan izglītot. Ar teātra uzveduma palīdzību cilvēkiem iespējams likt piedzīvot emocijas, iespējams, tas var pat ietekmēt un mainīt viedokļus. Teātra nozīmē kultūrā nav maza, tāpēc, ir svarīgi lai mūsdienu pasaulē, kad izklaides piedāvājums ir ļoti plašs, teātris nezaudētu savu pozīciju un kļūtu stabili konkurētspējīgs blakus citām izklaides iespējām. Vecākās paaudzes cilvēki, kuri ir aktīvi teātra apmeklētāji visdrīzāk ir mazāk pakļauto riskam, ka teātri varētu izkonkurēt citas izklaides, taču izklaides piedāvājuma konkurences apstākļos teātriem ir jāpieliek pūles, lai nezaudētu un pat palielinātu jauniešu interesi par teātra piedāvājumu, jo no pārdoto biļešu un apmeklētāju skaita ir atkarīga arī pašu teātru pastāvēšana nākotnē. Kā teicis Filips Kotlers, …
Bakalaura darba paraugs



















































































































































































































