Автор:
Оценка:
Опубликованно: 03.03.2006.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 1.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 2.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 3.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 4.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 5.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 6.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 7.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 8.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 9.
  • Отчёт по практике 'IU “Inardi”', 10.
Фрагмент работы

IU “Inardi” ir skaistumkopšanas salons. Tas atrodas Balvu pilsētas centrā, lielveikala “Adzele” kompleksā blakus kultūras un atpūtas centram. Ir asfaltēts stāvlaukums mašīnu novietošanai. Mārketinga plānā apskatīšu pašreizējo uzņēmuma situāciju tirgū un noteikšu nākotnes mārketinga stratēģiju.
Mārketinga plāna mērķis ir apgrozījuma palielināšana, kas dos lielāku peļņu

1.PAŠREZĒJĀ SITUĀCIJA MĀRKETINGĀ

IU “Inardi” skaistumkopšanas salona izdevīgā atrašanās vieta nodrošina labu klientu plūsmu, jo uzņēmums atrodas Balvos vienīgā lielveikala “Adzele” kompleksā blakus kultūras un atpūtas centram, kur notiek vietējo iedzīvotāju, rajona iedzīvotāju un iebraucēju kustība. Iespējams, ka skaistumkopšanas salona klientu skaits būs pietiekami stabils un varēs palielināties, jo klienti vēlas saņemt arī citus kvalitatīvus pakalpojumus, ko piedāvā šis skaistumkopšanas salons, netērējot lieki laiku un naudu.
Uzņēmums pašlaik piedāvā šādus pakalpojuma veidus:
plaša profila frizieru konsultācijas un pakalpojumi;
profesionālais, ārstnieciskais manikīrs un pedikīrs;
krāsu un stila konsultants;
tirdzniecība ar skaistumkopšanas kosmētiku;
jaunākās un klasiskās procedūras sejas ādas kopšanā un ārstēšanā;
klasiskā masāža.
Visu piedāvāto pakalpojumu vidējās cenas svārstās no 0.5Ls-30Ls. Pašreizējais apgrozījums nedod pietiekami lielu peļņu, tāpēc ir nepieciešams izstrādāt jaunu mārketinga stratēģiju.…

Коментарий автора
Atlants