Оценка:
Опубликованно: 20.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 1.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 2.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 3.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 4.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 5.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 6.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 7.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 8.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 9.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 10.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 11.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 12.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 13.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 14.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 15.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 16.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 17.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 18.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 19.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 20.
  • Реферат 'A/s "Rīgas Miesnieks" attīstība 2000. - 2005.gads', 21.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  A/S „Rīgas Miesnieks” vēsture    4
2.  Uzņēmuma attīstība 2000. – 2005. gadā    7
3.  Top produkti    14
4.  Attīstības iespējas    18
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Attēlu saraksts    20
  Izmantotā literatūra    21
Фрагмент работы

Katrā valstī, katrā nozarē ir savi nozares līderi, ar vienu atšķirību, ka citur tie ir izteiktāki citur ne tik izteikti, kādās valstīs tie ir ļoti aktīvi, citās mazāk aktīvi, tas vairāk ir atkarīgs no konkrētās valsts iedzīvotāju mentalitātes. Tāpat katram nozares līderim ir savas tradīcijas, ticējumi un zīmols, kuru šīs ražotājs centīsies uzturēt un celt cik vien augsti vien spēs.
A/S „Rīgas Miesnieks” ir vecākais gaļas pārstrādes uzņēmums Latvijā ar slavenām un senām tradīcijām, kuras vijas līdz pat mūsdienām. Šo darbu izvēlējos, jo pats ilgāku laiku strādāju šai uzņēmumā, iegūdams gan ļoti lielu pieredzi, gan arī apgūstot pārdošanas psiholoģijas pamatus, kā arī apgūstot nedaudz mārketinga pamatus. Šis ir viens no nedaudzajiem Latvijas gaļas pārstrādes uzņēmumiem, kurš praktiski atrodas ārzemju investoru iespaidā. Lai arī uzņēmums faktiski pieder ārzemju investoriem, taču visu lielāko pārdošanas apjomu faktiski sastāda šeit uz vietas ražotā produkcija, kas norāda uz to, ka ārzemju investori ir gatavi šai ražotnē vēl ieguldīt līdzekļus, lai pilnībā iekarotu Latvijas tirgu. Nevienam jau tāpat neradīs izbrīnu tas, ka daļa no visa pārdodamā apjoma tiek saražota Igaunijā, kas rada papildus ienākumus šim gaļas pārstrādes koncernam.…

Коментарий автора
Atlants