Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.08.2010.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Komentārs kursā "Preses žurnālistikas metodes un žanri"', 1.
  • Эссе 'Komentārs kursā "Preses žurnālistikas metodes un žanri"', 2.
  • Эссе 'Komentārs kursā "Preses žurnālistikas metodes un žanri"', 3.
Фрагмент работы

Šis nebūt nav vienīgais lielveikals, uz kuru ieradusies ir liela daļa sabiedrības. Pirms pāris gadiem biju uz lielveikala „Maxima” atklāšanu Mūkusalas ielā, kad visi skrēja uz lētajām vistiņām, un stāvēja vai pusi dienas garajās rindās. Atceros, ka presē ne viena vien zila acs bija aprakstīta. Vai tik tiešām mārketings spēj veikt neticamu hipnozi ar savu reklāmu, ka cilvēki, saprazdami savu necilvēcisko rīcību, tomēr skrien un grūstās lēto vistiņu dēļ un iztērē naudu niekos, kuri patiesībā nav vajadzīgi? Tas ir tik paradoksāli, jo, lai arī es saprotu, ka tas nav vajadzīgs, bet kaut kāds nelabais mani pilnīgi velk uz veikalu atklāšanām, kaut gan nenopērku vēlēto, bet gan lietas, kuras pat nelietoju.
Arī pēc brauciena uz „Kimko” sapratu, ka vienīgais, kur esmu iztērējusi naudu, ir nodedzinātā degviela.

Коментарий автора
Atlants