Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.02.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 2 единиц
Ссылки: Использованы
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 1.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 2.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 3.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 4.
  • Эссе 'Komunikācijas kodi kā uzņēmuma tēlu veidojošs elements', 5.
Фрагмент работы

Citas nozares uzņēmums, “Draugiem Group”, ir radījis vispiemērotāko vidi darbiniekiem. Uzņēmuma telpu noformējums nav lietišķs, taču ļauj koncentrēties darbam. Ārpus darba un pārtraukumos ir iespējams atpūsties dažādos veidos. Darbiniekiem ir pieejamas visas ērtības.
Kā var secināt, ne vienmēr logo un simbolam ir jābūt saistītam ar uzņēmuma piedāvāto produkciju vai pakalpojumu. Kā arī, ja pārzina krāsu nozīmi un ietekmi uz cilvēka vizuālo uztveri, tad ir iespējams izveidot veiksmīgu logotipu. Tā krāsa var tikt izvēlēta neatkarīgi no uzņēmuma nozares veida. Viens no šādiem piemēriem ir jau iepriekš minētās bankas. Daļa no tām izmanto dažādas krāsas, tādējādi, atšķiroties no vienas otras, kas ir ļoti būtiski, ja pastāv liela konkurence. Ir novērots, ka, ja logoti nav nekādas saistības ar piedāvāto produktu vai pakalpojumu, tas labāk paliek atmiņā klientiem.
Savukārt, atbilstošs telpu noformējums ir svarīgs abām pusēm¬— gan klientiem, gan darbiniekiem. Klienti būs apmierināti ar atmosfēru, bet darbiniekiem būs motivācija strādāt vairāk un labāk.
Visi iepriekš minētie komunikāciju kodi kopumā veido uzņēmuma tēlu. Sekojot līdzi jaunumiem un tendencēm, apzinoties mērķauditorijas vēlmes un uzņēmuma pamatnostājas, ir iespējams attīstīt kodus un gūt panākumus.

Коментарий автора
Atlants