Оценка:
Опубликованно: 30.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 1.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 2.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 3.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 4.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 5.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 6.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 7.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 8.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 9.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 10.
  • Реферат 'Konflikti Latvijas reklāmas tirgū', 11.
Фрагмент работы

Konflikts [lat. conflictus ‘sadursme’] – pretēju interešu, uzskatu, tieksmju sadursme; nopietnas nesaskaņas, strīds; sarežģījumi, asas domstarpības.1
Reklāma ir ar saimniecisko vai profesionālo darbību saistīts jebkuras formas vai jebkura veida paziņojums vai pasākums, kura nolūks ir veicināt preču vai pakalpojumu (arī nekustamā īpašuma, tiesību un saistību) popularitāti vai pieprasījumu pēc tiem.2
Reklāmas pamatprincipi ir:
reklāmai jāspēj saistīt patērētāja uzmanību;
tai jāspēj radīt un noturēt patērētāja interese par produktu;
patērētājam šī jātiecas piepildīt vēlmi iegūt produktu vai rīkoties kā citādi atbilstoši reklāmdevēja nolūkiem. …

Atlants