Оценка:
Опубликованно: 18.08.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Эссе 'Firmas nosaukuma, logo un saukļa nozīme', 1.
  • Эссе 'Firmas nosaukuma, logo un saukļa nozīme', 2.
Фрагмент работы

Tam jābūt vienkāršam, atpazīstamam un efektīvam, lai jebkuram, pat ārzemniekam un bērnam, būtu viegli to iegaumēt. Logo veidošanā liela nozīme ir arī krāsām, stilam un izmēram. Piemēram, preču zīme „Latvijas ekoprodukts” padara produktu atpazīstamu. Uz dzeltenbalta fona attēlota zaļa lapiņa un virs tās nosaukums, šis logo ir vienkāršs un paliek atmiņā. Vēl vienkāršāks ir amerikāņu kompānijas „Nike” logo, tas attēlojas kā „ķeksītis”, kas stilizētā veidā nozīmē dievietes spārnu. Kaut arī pēc izskata tas nav tik piesaistošs, mūsdienās tas ir ļoti populārs un atpazīstams.…

Коментарий автора
Atlants