Автор:
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
  • Конспект 'Atbildes uz eksāmena jautājumiem mārketingā', 1.
  • Конспект 'Atbildes uz eksāmena jautājumiem mārketingā', 2.
  • Конспект 'Atbildes uz eksāmena jautājumiem mārketingā', 3.
  • Конспект 'Atbildes uz eksāmena jautājumiem mārketingā', 4.
Фрагмент работы

1.Mārketinga jēdziens un loma uzņēmējdarbībā.
Mārket – uzņēmējdarbība, kas efektīvi un produktīvi veicina apmaiņu, kuras mērķis ir klientu vēlmju apmierināšana, radot radot preci izplatot to, virzot tirgū un nosakot cenu. Mār pamatā ir cilvēku vēlmju un vajadzību apmierināšana, nodrošinot viņus ar īsto preci, par īsto cenu, pārdodot šo preci īstajā vietā, sniedzot īsto informāciju un darot to visu labāk par konkurentiem. Atšķirība starp pārdošanu un mārket:
Uzsvars uz preci. Saražo, tad domā kur likt. Uzsvars uz pircēja vajadzībām, kuras apmierinot pircējs sasniedz savus mērķus. M orientēts uz pārdošanas apjomu – orientēts uz peļņu. Pārdošana orientēta uz īsu laika periodu vai uz ilga laika periodu.
2.Mārket darbības koncepcijas, to izmantošanas iespējas.
Pastāv 5 koncepcijas: Produkcijas kon- paredz, ka prcējs pirks par zemākām cenām; Kvalitātes k- ka prcējs dos priekšroku preces labai kvalitātei; Pārdošanas k- pircējs pirks tad, ja nemitīgi tiks veikta to virzīšana tirgū un realizācijas stimulēšanai; Pircēja k- izzināt pircēja vajadzības un vēlmes; Sociālā mārket k- paredz noteikt un apmierināt pircēju vajadzības efektīvāk par konkurentiem, ņemot vērā sabiedrības labklājības un attīstības intereses. Katra org ņemot vērā savus iekš un ārējā vides fakt, savai darbīb var izvēlēties kādu no koncepcijām.…

Коментарий автора
Atlants